بازیکنانم 10 دقیقه آخر خوب نبودند، تیم شهرداری بندرعباس جوان است

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رضا هنگام پور امشب پس از باخت تیمش مقابل تیم پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به سامری و بازیکنان تیم آبادان تبریک می گویم آنها از ما بهتر بازی کردند به خصوص در دقایق پایانی و هر تیمی که از دقایق بهتر استفاده کند، به طور قطع پیروز خواهد شد.

بازیکنانم 10 دقیقه آخر خوب نبودند، تیم شهرداری بندرعباس جوان است

وی اضافه نمود: در دقایق پایانی بازی، بازیکن کلیدی ما که کار مهار داورپناه را بر عهده داشت برای 2 دقیقه او را رها کرد و این بازیکن باتجربه توانست با به ثمر رساندن چند پرتاب سه امتیازی اختلاف را بالا ببرد.

وی با تأکید بر اینکه تیم ما به جای 30 دقیقه باید آمادگی 40 دقیقه بازی را داشته باشد، توضیح داد: باید تمرکزمان را بالا ببریم و روی لحظه لحظه بازی برنامه مان را اجرا کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس یادآور شد: تیم ما ترکیبی از بازیکنان بسیار جوان بومی، غیربومی و خارجی است و زمان زیادی باید صرف گردد تا بازیکنان جوان ما بتوانند در شهری مثل آبادان خودی نشان دهند، بازیکنی که مقابل مهران 27 امتیاز می آورد، می تواند کارایی داشته باشد و برد و باخت در بازی طبیعی است.

هنگام پور گفت: نخستین سالی است که تیم ما در لیگ برتر حضور دارد و باید صبوری کنیم تا نتیجه لازم را به دست آوریم، ما ساختار دفاعی خوبی داریم اما بازیکنانم در حمله قدری احساسی کار می نمایند و این گونه کنترل بازی از دست خارج و شرایط سخت می گردد.

وی اضافه نمود: توپ های زیادی را نزدیک حلقه از دست دادیم، در هر صورت باید بر روی نقاط ضعف خودمان کار کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

وی درباره داوری این ملاقات اظهار کرد: از دقایق نخست بازی یعنی 10 به بعد ما به نحوه داوری اعتراض داشتیم، من 4 دقیقه پایانی نیمه نخست به هیچ وجه بسکتبال ندیدم و فقط داور بود که دیده می شد، بهر حال تماشاگر

می خواهد بسکتبال ببیند، من نیز دنبال توسعه بسکتبال تیم خودم هستم اما شاهد این هستیم که فقط داور هست و دیگر هیچ!

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس توضیح داد: به عنوان مربی فشاری زیادی بر من وارد است؛ لذا نباید با کوچک ترین اعتراض این اتفاقات بسکتبال را خراب می نماید، ما که با هم مشکل و یا لجبازی نداریم، متأسفانه در بعضی از دقایق لجبازی هایی می گردد که ما مجبوریم فقط بایستیم و نظاره گر باشیم و نتوانیم هیچ کاری انجام دهیم.

هنگام پور یادآور شد: بازیکنانم 10 دقیقه آخر تمرکزشان را از دست داده بودند و خوب بازی نکردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 51

به "بازیکنانم 10 دقیقه آخر خوب نبودند، تیم شهرداری بندرعباس جوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنانم 10 دقیقه آخر خوب نبودند، تیم شهرداری بندرعباس جوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید