گزارش های اقتصادی و حسابرسی استقلال و پرسپولیس آماده شد

به گزارش لنجان بلاگ، با آماده شده گزارش های اقتصادی و حسابرسی باشگاه های استقلال و پرسپولیس، مجامع این دو باشگاه در روز های آینده برگزار می گردد.

گزارش های اقتصادی و حسابرسی استقلال و پرسپولیس آماده شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آخرین گزارش های حسابرسی استقلال و پرسپولیس برای مجمع دو باشگاه و ورود به شورای پذیرش بورس امروز آماده و ارائه شد.

فرایند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس که از دو سال گذشته با کوشش و برنامه ریزی وزیر و تیم مدیریتی وزارت ورزش و جوانان و همراهی سازمان خصوصی سازی وسازمان بورس وستاد عالی واگذاری شرکتهای دولتی وتاکیدات رئیس جمهور شروع شده بود، اکنون به مراحل پایانی خود نزدیک می گردد.

حسابرسی شفاف، دقیق هم اکنون آماده است و ظرف روزهای آینده در مجامع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد آنالیز قرار خواهد گرفت

آخرین مرحله ورود به بازار سرمایه در دیماه سال جاری انجام می گردد و کل مستندات مورد احتیاج مربوط به دارایی های آنها از جمله اسناد قطعی استادیوم های مرغوبکار، کمپ حجازی بنام استقلال و درفشی فر و شهدای گمنام به نام پرسپولیس که با حمایت دولت قطعی و صادر شده برای ارائه به شورای پذیرش بازار سرمایه آماده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 776

به "گزارش های اقتصادی و حسابرسی استقلال و پرسپولیس آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش های اقتصادی و حسابرسی استقلال و پرسپولیس آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید