کومان: هنوز قراردادی با بارسلونا امضا نکرده ام

به گزارش لنجان بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال هلند خاطرنشان کرد هنوز با بارسلونا قرارداد امضا نکرده است.

کومان: هنوز قراردادی با بارسلونا امضا نکرده ام

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رونالد کومان در زایست، مقر فدراسیون فوتبال هلند حضور دارد تا درباره ترک تیم ملی کشورش و امضای قرارداد با بارسلونا صحبت کند. سرمربی هلندی در خصوص بازگشت به تیم کاتالانی گفت: بله، دوست دارم اما تنها زمانی این اتفاق خواهد افتاد که قرارداد امضا شده باشد. با وجود این که دوست دارم در این رابطه صحبت کنم اما فعلا نمی توانم چیزی بگویم.

در زایست شکی وجود ندارد که کومان تیم ملی هلند را ترک می نماید. اسکار گرائو عضو هیات مدیره بارسا دیروز (دوشنبه) با فدراسیون هلند مذاکره کرد.

کومان با تیم ملی قرارداد دارد اما با توجه به بندی که وجود دارد می تواند قراردادش را در صورت تماس بارسلونا فسخ کند. این بند تنها پس از یورو 2020 امکان پذیر بود اما این رقابت ها به خاطر بحران کرونا یک سال به تعویق افتاد. بارسا پیش از این در ژانویه با کومان تماس گرفته بود اما سرمربی هلندی این پیشنهاد را رد کرد.

سرمربی 57 ساله در سال های 1989 تا 1995 در بارسلونا بازی کرد و توانست با گلزنی مقابل سامپدوریا در فینال نخستین قهرمانی آبی اناری ها را در جام قهرمانان اروپا به ارمغان آورد.

کومان قرار است جانشین کیکه ستین گردد که به خاطر شکست 8 بر 2 بارسا مقابل بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برکنار شد. همچنین برای نخستین بار در 12 سال گذشته آبی اناری ها پیروز به فتح جام در فصل نشدند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 541

به "کومان: هنوز قراردادی با بارسلونا امضا نکرده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: هنوز قراردادی با بارسلونا امضا نکرده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید