چین در پاسخ به تحرکات آمریکا، رزمایش ویژه ضد زیردریایی برگزار کرد

به گزارش لنجان بلاگ، هم زمان با افزایش تحرکات نظامی آمریکا در دریای چین جنوبی، ارتش چین از برگزاری یک رزمایش ویژه ضد زیردریایی در این منطقه اطلاع داد.

چین در پاسخ به تحرکات آمریکا، رزمایش ویژه ضد زیردریایی برگزار کرد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، همزمان با افزایش حضور کشتی های جنگی آمریکا در منطقه، چین از برگزاری یک رزمایش ضد زیر دریایی در دریای چین جنوبی اطلاع داد.

به نوشته وبگاه چاینا مورنینگ پست هواپیماهای نظامی چین روز آدینه یک رزمایش ضد زیر دریایی بر فراز دریای چین جنوبی برگزار کردند.

نیروی دریایی چین از شرکت چند جنگنده و دو فروند هواپیما تجسسی ویژه در این رزمایش اطلاع داد. نیروی دریایی چین گفت که در این رزمایش هواپیماهای تجسسی چند هدف ناشناس را در منطقه عملیاتی شناسایی کردند.

این در حالی است که آمریکا هفته گذشته یک رزمایش چهار روزه در دریای چین جنوبی برگزار کرد و در آن ناو گروه تئودرروزولت ارتش این کشور شرکت کرد.

بعضی تحلیلگران امور منطقه برگزاری رزمایش های ضد زیردریایی چین را با توجه به شدت دریافت تنش ها در منطقه ضروری می دانند.

یگان های دریایی و هوایی ارتش چین چندی قبل یک فروند ناوچه موشک انداز آمریکایی را از قلمروی آبی خود در دریای چین جنوبی بیرون کردند. یک فروند ناوچه موشک انداز مک کمپل آمریکا در روزهای گذشته وارد قلمروی دریایی چین شد و متعاقب آن یگانهای دریای و هوایی چین با شناسایی این کشتی و هشدار به آن، این ناو آمریکایی را مجبور به دور شدن از منطقه کردند. (جزئیات بیشتر)

مقام های پکن پیش از این بارها به آمریکایی ها درباره تحرکاتشان در دریای چین جنوبی و تنگه تایوان هشدار داده و این مناطق را بخشی از سرزمین چین خوانده اند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 269

به "چین در پاسخ به تحرکات آمریکا، رزمایش ویژه ضد زیردریایی برگزار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین در پاسخ به تحرکات آمریکا، رزمایش ویژه ضد زیردریایی برگزار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید