پیروزی یک گله استقلال مقابل آلومینیوم در نیمه اول

به گزارش لنجان بلاگ، مصاف استقلال و آلومینیوم اراک در نیمه اول با رجحان یک گله آبی پوشان پایتخت به انتها رسید.

پیروزی یک گله استقلال مقابل آلومینیوم در نیمه اول

به گزارش خبرنگاران، در جریان هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر شاگردان محمود فکری به سرانجام رسید.

بازی در اوایل نیمه اول، با رجحان نسبی استقلال همراه بود و آبی پوشان توپ و میدان را در اختیار داشتند و سعی کردند فرصت هایی روی دروازه حریف ایجاد نمایند اما کوشش شاگردان محمود فکری در ابتدای بازی راه به جایی نبرد.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 9 رقم خورد و ارسلان مطهری روی اشتباه بازیکن آلومینیوم اراک صاحب موقعیت شد و به محوطه جریمه حریف نفوذ کرد اما شوت این بازیکن را حسین پورحمیدی به راحتی گرفت.

در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و استقلال سعی داشت دروازه آلومینیوم را تهدید کند. محمد دانشگر روی یک حرکت فردی به محوطه جریمه حریف رسید اما شوت این بازیکن راه به جایی نبرد تا بازی با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

آلومینیوم در دقیقه 26 فرصت بسیار خطرناک در محوطه جریمه استقلال ایجاد کرد و مهدی پاکدل با حضور در محوطه جریمه حریف، صاحب موقعیت خطرناکی شد اما ضربه این بازیکن را رشید مظاهری توانست مهار کند.

آلومینیوم بازهم روی یک ضد حمله در دقیقه 28 وارد نیمه زمین استقلال شد و حامد پاکدل روی یک موقعیت دو در مقابل دو، شوتی روانه دروازه استقلال کرد که این شوت را بازهم مظاهری دفع کرد.

استقلال در دقیقه 36 نیز صاحب یک موقعیت خوب شد و فرشید اسماعیلی با حضور در محوطه جریمه حریف از سانتر ارسالی استفاده کرد اما ضربه او با اختلافی کم از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد استقلال به گل رسید. ارسلان مطهری با حضور در محوطه جریمه آلومینیوم صاحب موقعیت خوب شد و این بازیکن با یک شوت دیدنی پیروز شد دروازه شاگردان رسول خطیبی را باز کند تا استقلال یک بر صفر در این بازی پیش بیفتد.

استقلال در ادامه سعی داشت بازی را مدیریت کند و در سرانجام کوشش آلومینیوم برای جبران گل اولی ثمری نداشت تا نیمه اول با رجحان یک گله آبی پوشان پایتخت به سرانجام برسد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، احمد موسوی، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمانزاده، سید مهدی حسینی، مصطفی احمدی، محمد علی نژاد (دقیقه 43- جابر انصاری)، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، حامد پاکدل، سعید باقرپسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 791

به "پیروزی یک گله استقلال مقابل آلومینیوم در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یک گله استقلال مقابل آلومینیوم در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید