پوتین از واکسن زدن جلوی دوربین خوشش نمی آید

به گزارش لنجان بلاگ، رئیس جمهوری روسیه قصد ندارد فرایند واکسیناسیون خود را به طور علنی نشان دهد برای آنکه از واکسن زدن جلوی دوربین خوشش نمی آید.

پوتین از واکسن زدن جلوی دوربین خوشش نمی آید

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه قصد ندارد فرایند واکسیناسیون خود را به طور علنی نشان دهد برای آنکه از واکسن زدن جلوی دوربین خوشش نمی آید.

دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری در این خصوص خبر داد.

پسکوف ضمن پاسخ به این سوال که چرا رئیس جمهوری قصد ندارد مراحل واکسیناسیون خود را نشان دهد، گفت: رئیس جمهوری بخش اعظم وقت کاری خود را به مراسم ها، بحث و گفت وگوها و جلسات مرتبط با واکسیناسیون، فراوری واکسن و غیره سپری می نماید به همین دلیل رئیس جمهوری برای تبلیغ واکسن کارهای زیادی را به این شکل انجام می دهد. در ارتباط با واکسیناسیون در مقابل دوربین او هیچ وقت هوادار این کار نبوده و خوشش نمی آید.

روز گذشته ولادیمیر پوتین بیان کرد که امروز سه شنبه واکسن ضد کرونا تزریق خواهد نمود.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه خاطر نشان کرد که فعلا تعیین نیست که پوتین کدام واکسن را تزریق خواهد نمود و البته این یکی از سه واکسن میهنی خواهد بود.

یورونیوز فارسی نیز نوشت، همزمان با کاهش تمایل مردم روسیه به واکسینه شدن در برابر بیماری کووید-19، ولادیمیر پوتین تصمیم گرفته سه شنبه شب دوزی از واکسن کرونا را خارج از دید عموم و بدون ثبت تصاویر آن دریافت کند؛ واکسنی که نام آن به عنوان یک راز باقی خواهد ماند.

رئیس جمهوری 68 ساله روسیه روز دوشنبه در نشستی با مقام های دولتی و فراوریکنندگان واکسن گفت که فردا خود را واکسینه می نماید اما نامی از واکسن مدنظر خود نبرد. او فقط تاکید نمود که هر سه واکسن روسی ساخته شده برای ایجاد مصونیت در برابر بیماری کووید-19 کاملاً قابل اعتماد و ایمن هستند.

دیمیتری پسکوف به خبرنگاران گفت که واکسیناسیون پوتین احتمالا سه شنبه شب انجام می گردد و کرملین به عمد نام واکسن دریافتی رئیس جمهوری را اعلام نمی نماید ولی این واکسن قطعا یکی از سه واکسن روسی ساخته و تایید شده است.

روسیه افزون بر واکسن اسپوتنیک وی(Sputnik V) برای استفاده از دو واکسن داخلی دیگر به نام های اِپی واک کرونا(EpiVacCorona) و کووی واک(CoviVac) تاییده استفاده اضطراری صادر نموده است.

پوتین در ماه دسامبر گذشته و همزمان با شروع کارزار واکسیناسیون با واکسن اسپوتنیک وی دلیل امتناع خود از دریافت واکسن روسی را سن بالای خود اعلام نموده بود. هر چند که در آن موقع تزریق این واکسن تنها برای افراد 18 تا 60 سال مجاز بود ولی تنها دو هفته پس از اظهارنظر رئیس جمهوری روسیه، مقام های بهداشتی این کشور مجوز تزریق واکسن فراوری داخل به افراد بالای 60 را نیز صادر کردند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 911

به "پوتین از واکسن زدن جلوی دوربین خوشش نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین از واکسن زدن جلوی دوربین خوشش نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید