نقی زاده: بعد از اخراج حواسم نبود به رختکن بروم، بابت از دست دادن بازی با پرسپولیس ناراحت نیستم

به گزارش لنجان بلاگ، میثم نقی زاده، هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد که بابت از دست دادن دیدار با پرسپولیس ناراحت نیست.

نقی زاده: بعد از اخراج حواسم نبود به رختکن بروم، بابت از دست دادن بازی با پرسپولیس ناراحت نیستم

میثم نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تساوی برابر نساجی گفت: بازی سختی بود، خصوصا اینکه تیم ما عادت ندارد در زمین چمن مصنوعی بازی کند. ما در مجموع نمایش بدی نداشتیم و دریافت یک امتیاز آن هم در حالی که در پانزده، بیست دقیقه آخر ده نفره شدیم، خوب بود.

وی در خصوص اخراجش از زمین مسابقه و اینکه آیا بابت از دست دادن بازی با پرسپولیس ناراحت است، شرح داد: در آن صحنه بازیکن نساجی در موقعیت گل زدن قرار داشت که من خطا کردم و متاسفانه بازی با پرسپولس را از دست دادم. به هر حال این اتفاقات در فوتبال قابل پیش بینی نیست و من هم برای اینکه روی دروازه نفت مسجدسلیمان موقعیت خطرناک ایجاد نشود خطا کردم. این طبیعی است که دوست داشتم در بازی بعدی هم به تیمم کمک کنم ولی اینکه بازی با پرسپولیس را از دست دادم چندان برایم ناراحت کننده نیست. به هر حال من قبلا هم برابر این تیم بازی کردم.

نقی زاده در خصوص رعایت نکردن قانون و اینکه بعد از اخراج روی نیمکت نشسته بود، شرح داد: بعد از اینکه اخراج شدم روی خودم و تیم فشار زیادی وجود داشت و من دوست نداشتم گل بخوریم واقعیت این است که بعد از اخراج یادم رفت به رختکن بروم و مسئولان هم چیزی به من نگفتند، فقط یادم می آید که تدرکات تیم یک چیزهایی گفت ولی باور کنید حواسم به بازی بود.

هافبک نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه بخشی از قرارداد اعضای این تیم در حالی به صورت چک پرداخت شد که این موضوع، ناراحتی شاگردان تارتار را به همراه داشته است، گفت: به ما گفته بودند که قرار است بیست درصد بدهند ولی در نهایت چک 12 درصدی دادند که بازیکنان تا حدودی ناراحت شدند. ما امسال در لیگ برتر نتایج خوبی گرفتیم و در جام حذفی هم جزو چهار تیم برتر هستیم، انتظار داشتیم که حداقل در این چک بیست درصد به ما بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 494

به "نقی زاده: بعد از اخراج حواسم نبود به رختکن بروم، بابت از دست دادن بازی با پرسپولیس ناراحت نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی زاده: بعد از اخراج حواسم نبود به رختکن بروم، بابت از دست دادن بازی با پرسپولیس ناراحت نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید