موشک های بالستیک ما کابوس دشمنان شده اند، خطای استراتژیک سعودی

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله یمن در سخنانی با اشاره به قدرت موشکی نیروهای مقاومت این کشور، گفت: موشک های بالستیک ما به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده اند.

موشک های بالستیک ما کابوس دشمنان شده اند، خطای استراتژیک سعودی

بر اساس این گزارش، این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یادآور شد: قدرت نظامی یمن یک قدرت ذاتی و نشأت گرفته از توان داخلی است و روز به روز نیز تقویت می گردد. امروز که 6 سال از تجاوز نظامی سعودی به یمن می گذرد، محاسبات عربستان با مقاومت یمنی ها اشتباه از آب درآمد.

القحوم همچنین توضیح داد: نیروهای مسلح یمن با عملیات های استراتژیک خود علیه اهداف حیاتی عربستان در عمق خاک این کشور ثابت کردند که گزینه های متعددی برای پاسخگویی به تجاوزگری ها دارند.

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در ادامه سخنان خود گفت: بُرد موشک های نیروهای یمنی بسیار بالاست و جنبه استراتژیک دارد. امروز این موشک ها به اهداف حیاتی عربستان می رسند.

القحوم گفت: خطا و اشتباه راهبردی و استراتژیک عربستان سعودی این بود که با ایالات متحده آمریکا همپیمان شد و تجاوز نظامی علیه یمنی ها را کلید زد. اگر عربستان از این پس نیز به تجاوزگری ادامه دهد، رو در رو در مقابل آن می ایستیم، زیرا خونِ یمنی ها چیز کم ارزشی نیست که به راحتی ریخته گردد و طرف مقابل پاسخی دریافت نکند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 900

به "موشک های بالستیک ما کابوس دشمنان شده اند، خطای استراتژیک سعودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موشک های بالستیک ما کابوس دشمنان شده اند، خطای استراتژیک سعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید