مهلت ویرایش اطلاعات و ثبت نام داوطلبان آزمون فلوشیپ امشب 19 تیر ماه خاتمه می یابد

به گزارش لنجان بلاگ، مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) از روز یکشنبه 15 تیرماه شروع شده است و امشب 19 تیر ماه 99 خاتمه می یابد.

مهلت ویرایش اطلاعات و ثبت نام داوطلبان آزمون فلوشیپ امشب 19 تیر ماه خاتمه می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی با توجه به واگذاری آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) به دانشگاه های علوم پزشکی، تغییر در نحوه برگزاری آزمون و رعایت حق انتخاب داوطلبان، مهلت ویرایش و ثبت نام داوطلبان از یکشنبه 15 تیرماه 99 شروع شده است و تا سرانجام امشب 19 تیرماه ادامه دارد.

نتیجه آنالیز مدارک مرحله اول آزمون فلوشیپ پزشکی نیز از امروز یکشنبه 15 تیرماه 99 تا ساعت 24امشب 19 تیرماه به وسیله سایت اینترنتی sanjeshp.ir با وارد کردن کد رهگیری قابل مشاهده است؛ لذا کلیه شرکت نمایندگان که دارای نقص مدرک هستند می توانند نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نمایند.

آزمون فلوشیپ پزشکی 9 مردادماه در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می گردد و پیش از این تعداد یک هزار و 462 نفر در این دوره از آزمون ثبت نام نموده بودند که این تعداد برای قبولی در 15 دانشگاه و 77 رشته تکمیلی تخصصی رقابت می نمایند.

گفتنی است؛ در زمان ویرایش، ثبت نام جدید صرفاً برای رشته جراحی سرطان با پیش احتیاج رشته جراحی عمومی و پذیرش یک نفر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 481

به "مهلت ویرایش اطلاعات و ثبت نام داوطلبان آزمون فلوشیپ امشب 19 تیر ماه خاتمه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ویرایش اطلاعات و ثبت نام داوطلبان آزمون فلوشیپ امشب 19 تیر ماه خاتمه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید