مقام بهداشتی روسیه علت میزان کم مرگ و میر ناشی از کرونا را شرح داد

به گزارش لنجان بلاگ، یک مقام مسئول روس در شرح میزان کم موارد فوت ناشی از بیماری کرونا در روسیه، یادآور شد که سیستم ثبت دلایل مرگ و میر در این کشور، کاملاً قابل اطمینان و یکی از دقیق ترین سیستم ها در دنیا است.

مقام بهداشتی روسیه علت میزان کم مرگ و میر ناشی از کرونا را شرح داد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، آنا پاپووا رئیس سازمان فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه، در شرح میزان کم مرگ و میر ناشی از بیماری ویروس کرونا در این کشور، گفت که سیستم ثبت دلایل مرگ و میر در روسیه، یکی از دقیق ترین سیستم ها در دنیا است، برای اینکه این تشخیص پس از کالبد شکافی اجرا شده پس از مرگ بیماران انجام می گردد.

این مقام روس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی گفت: من می توانم با اطمینان بگویم، که سطح ثبت علت مرگ و میر در روسیه، یکی از دقیق ترین موارد در دنیا است. این بدان معناست که ما همواره دلیل آن را با احتمال بسیار زیاد در ارتباط با روش های قدیمی می دانیم که به ما یک سیستم تشخیص بالینی و یک سیستم تشخیصی آسیب شناختی داده است.

پیش از این، وزارت بهداشت روسیه دستورالعمل های جدیدی را برای ثبت آمار مربوط به عوارض و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا بر اساس اصول طبقه بندی بین المللی بیماری های از سوی سازمان بهداشت دنیای تصویب کرد.

ضمن اینکه ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در پایتخت روسیه هم شب گذشته گفت که طی روز گذشته، 76 بیمار دیگر که نتیجه تست کرونا در آنها مثبت شده بود، در شهر مسکو درگذشتند تا تعداد قربانیان بیماری کووید-19 از به 2 هزار و 553 نفر افزایش یابد.

روز شنبه میزان افزایش روزانه مرگ و میر ناشی از کرونا در مسکو 69 نفر بود. ضمن اینکه در مجموع تا به امروز بیش از 80 هزار بیمار مبتلا هم در پایتخت روسیه بهبود یافته ا ند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 410

به "مقام بهداشتی روسیه علت میزان کم مرگ و میر ناشی از کرونا را شرح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام بهداشتی روسیه علت میزان کم مرگ و میر ناشی از کرونا را شرح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید