مسکو: آمریکا مسئول شیوع ویروس کرونا در سوریه است

به گزارش لنجان بلاگ، سخنگوی وزارت خارجه روسیه بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سوریه، مسئولیت ساکنان شرق رود فرات بر عهده دولت آمریکا است.

مسکو: آمریکا مسئول شیوع ویروس کرونا در سوریه است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش به نقل از راشاتودی، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سوریه، مسئولیت ساکنان شرق رود فرات بر عهده دولت آمریکا است.

وی اضافه نمود: ما شاهد اردوگاه های بزرگی هستیم که در مناطق تحت نفوذ دولت سوریه نیستند. به همین دلیل شیوع ویروس کرونا در سوریه می تواند به یک فاجعه تبدیل گردد.

این مقام روس خاطر نشان کرد: آمریکا بخشی از خاک سوریه را در اشغال خود دارد و به همین دلیل مسئولیت مردمی که در بخش های اشغالی ساکن هستند بر عهده آنهاست. آمریکا باید احتیاج های پزشکی و درمانی این مناطق را تامین کند.

زاخارووا گفت: ما به گشت زنی مشترک با ترکیه در مرز های سوریه و مناطق کاهش تنش ادامه خواهیم داد. با این حال، ترکیه باید تروریست ها را از معارضان سوری جدا کند. این موضوع پذیرفتنی نیست که نام گروه ها تغییر کند، ولی جوهره تروریستی فعالیت های آن ها باقی بماند.

وی تاکید نمود: اظهارات مسئولان دولت آمریکا درباره دست داشتن نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در تجارت مواد مخدر، احمقانه و مبهم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 287

به "مسکو: آمریکا مسئول شیوع ویروس کرونا در سوریه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: آمریکا مسئول شیوع ویروس کرونا در سوریه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید