مدیریت استقلال با فرهاد مجیدی به مشکل می خورد، استقلال نابود شده است؛ سال ها باید بگذرد تا درست شود

به گزارش لنجان بلاگ، ستار همدانی گفت: مدیریت استقلال با فرهاد مجیدی به مشکل خواهد خورد، همان طور که با شفر، استر اماچونی، مجیدی قبل از فکری و با خود فکری به مشکل خورد.

مدیریت استقلال با فرهاد مجیدی به مشکل می خورد، استقلال نابود شده است؛ سال ها باید بگذرد تا درست شود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ستار همدانی درباره شرایط این روزهای استقلال، شانس این تیم برای قهرمانی در جام حذفی، مدیریت استقلال و فرهاد مجیدی مطالبی را مطرح کرده است که به نقل از ایرنا در زیر می خوانید:

* فراز کمالوند و استقلال زوج خوبی در نیمکت استقلال ساخته بودند، آنها فاکتور تجربه و محبوبیت را در کنار هم داشتند و نتایج خوبی را نیز کسب کردند. خروجی همکاری شان نیز مثبت بود و حالا فرهاد مجیدی باید فرد دیگری را کنار خود بیاورد که بتواند با وی هماهنگ بوده و کمک حالش باشد.

* وقتی تیمی نتیجه می گیرد یا شکست می خورد همه عوامل به پای سرمربی که رهبر اصلی تیم است نوشته می شود. حتما نتیجه نگرفتن استقلال عوامل مختلفی دارد اما همه سرمربی تیم را می بینند. مجیدی مربی باهوشی است و باید توجه داشته باشد همه در استقلال از او توقع دارند. او نتایج بدی تا حالا روی نیمکت استقلال نتیجه نگرفته اما دو شکست برابر ذوب آهن و پرسپولیس ناراحت کننده بود.

* با شکست در دربی، تکلیف استقلال تقریبا در لیگ برتر تعیین شد و این تیم باید به جام حذفی نگاه ویژه داشته باشد.

* به طور حتم مدیریت استقلال با فرهاد مجیدی نیز به مشکل خواهد خورد، همان طور که با شفر، استر اماچونی، مجیدی قبل از فکری و با خود فکری به مشکل خورد. انتخاب های غلط مدیریتی در استقلال این تیم را با مسائل عدیده ای در سال های اخیر روبرو کرده است. یک مثال هست که می گویند اگر می خواهید یک شهر را خراب کنید مدیریت آن را به آدم های کوچک بسپارید و دقیقا در استقلال این رخ داد. انتخاب هیات مدیره و مدیران ضعیف در استقلال باعث شد این تیم نابود شود و باید سال ها بگذرد تا استقلال درست شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1019

به "مدیریت استقلال با فرهاد مجیدی به مشکل می خورد، استقلال نابود شده است؛ سال ها باید بگذرد تا درست شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت استقلال با فرهاد مجیدی به مشکل می خورد، استقلال نابود شده است؛ سال ها باید بگذرد تا درست شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید