محمدی: نامه انتقال سهام سازمان لیگ در دبیرخانه و وزارت ورزش ثبت شده است

به گزارش لنجان بلاگ، رئیس اسبق سازمان لیگ فوتبال ایران مدعی است، نامه ای که برای انتقال سهام این سازمان به فدراسیون ارسال شده، در دبیرخانه سازمان لیگ ثبت و به حراست وزارت ورزش ارسال شده است.

محمدی: نامه انتقال سهام سازمان لیگ در دبیرخانه و وزارت ورزش ثبت شده است

عزیزالله محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ابهاماتی که پیرامون سهام و سهام داران سازمان لیگ فوتبال ایران، به وجود آمده و اینکه گفته می گردد نامه انتقال سهام داران از سوی هیئت موسس در هیچ دفترخانه ای ثبت نشده است، گفت: این نامه در دبیرخانه سازمان لیگ ثبت و به حراست وزارت ورزش هم ارسال شده است. ما این نامه را در دوره های کفاشیان، تاج و بهاروند به فدراسیون فوتبال ارسال و اعلام کردیم که تکلیف سازمان لیگ و اعضای هیئت رئیسه و سهام داران را روشن نمایند.

وی درباره اینکه گفته می گردد تغییرات مدیریتی بعد از جدایی او از سازمان لیگ غیر قانونی اجرا شده است، اشاره نمود: سازمان لیگ و هویتش باید طبق قوانین شرکت ها ثبت گردد و هرچه کار مالی و مالی انجام می گردد نیز باید طبق همان قوانین ثبت شرکت ها صورت بگیرد اما تا به امروز تغییراتی که سازمان لیگ اتفاق افتاده، در ثبت شرکت لحاظ نشده است و به نوعی تخلف اجرا شده است. البته تا دی ماه سال 97 کفاشیان امضا ها را انجام داده اما از این تاریخ تا به امروز چکی در سازمان لیگ امضا نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 391

به "محمدی: نامه انتقال سهام سازمان لیگ در دبیرخانه و وزارت ورزش ثبت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: نامه انتقال سهام سازمان لیگ در دبیرخانه و وزارت ورزش ثبت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید