لطف رم در حق یوونتوس و ناپولی با کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش لنجان بلاگ، نرسیدن جالوروسی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به سود دو نماینده دیگر فوتبال ایتالیا در مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان خواهد بود.

لطف رم در حق یوونتوس و ناپولی با کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، شکست 3 بر صفر شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال رم برابر پورتو در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا نه تنها به این تیم ضربه اقتصادی سنگینی می زند بلکه افزایش قدرت اقتصادی رقبای اصلی این تیم یعنی یوونتوس و ناپولی می گردد.

رم در مجموع دو بازی رفت و برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا به پورتو باخت و حالا به جای بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راهی مرحله گروهی لیگ اروپا خواهد شد. این ناکامی رم را از درآمدهای حاصل از ورود به لیگ قهرمانان اروپا از جمله حق پخش تلویزیونی محروم خواهد نمود به طوری که از سهم 110 میلیون یورویی تیم های ایتالیایی حاضر در رقابت های اروپایی، تنها 10 میلیون یورو آن به رم خواهد رسید و 100 میلیون مابقی میان یوونتوس و ناپولی تقسیم می گردد.

از این 100 میلیون یورو، نیمی از آن با توجه به صندلی یوونتوس و ناپولی در فصل گذشته تقسیم می گردد که 27.5 میلیون آن به یوونتوس و 22.5 میلیون یوروی دیگر به ناپولی می رسد. (55 درصد به 45 درصد)

50 میلیون یوروی دوم اما با توجه به میزان پیشروی هر یک از این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا به آنها تعلق می گیرد به طوری که اگر هر کدام از آنها تا ایستگاه پایانی رقابت ها بروند و جام را بالای سر ببرد می تواند 50 میلیون یوروی دیگر هم به خزانه اش اضافه کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 148

به "لطف رم در حق یوونتوس و ناپولی با کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطف رم در حق یوونتوس و ناپولی با کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید