لروی سانه به بایرن مونیخ پیوست، عذرخواهی به خاطر لو رفتن عکس های قرارداد!

به گزارش لنجان بلاگ، ملی پوش تیم ملی فوتبال آلمان در نهایت به تیم بایرن مونیخ پیوست و این انتقال با حواشی زیادی نیز همراه بود.

لروی سانه به بایرن مونیخ پیوست، عذرخواهی به خاطر لو رفتن عکس های قرارداد!

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل ، لروی سانه مدت هاست که مورد توجه به بایرن مونیخ قرار گرفته است و این بازیکن بالاخره راهی تیم مونیخی شد که اخیرا قهرمانی در بوندسلیگا را بدست آورده است.

سیتی و بایرن پیش از این توافق نامه ای را به ارزش 44.7 میلیون پوند به امضا رساندند اند و این انتقال در نهایت به 54.8 میلیون پوند افزایش یافته است. انتقال این بازیکن 24 ساله به بایرن کهبا قراردادی 5 ساله اتفاق افتاده است هنوز تأیید نشده است ولی لو رفت عکس های امضای قرارداد و مراسم معارفه لروی سانه باعث شد تا انتقال این بازیکن به تیم قهرمان بوندسلیگا تایید گردد و البته باعث شد تیم آلمانی از باشگاه منچسترسیتی به خاطر لو رفتن این عکس ها عذرخواهی کند.

سانه که به تازگی از آسیب دیدگی زانو بازگشته است ، در 135 بازی برای منچسترسیتی39 گل به ثمر رساند. او در سال 2017 با 37 میلیون پوند از شالکه راهی تیم منچسترسیتی شده بود ولی نیمکت نشینی در این تیم باعث شد تا این ملی پوش فوتبال المان که جام جهانی روسیه را نیز از دست داد، در انگلیس نماند و ترجیح دهد بار دیگر راهی فوتبال آلمان و این بار تیم بایرن مونیخ گردد.

این بازیکن 24 ساله آلمانی در تابستان سال قبل تا آستانه پیوستن به بایرن مونیخ پیش رفت اما در نهایت آسیب دیدگی شدیدی که با آن روبرو شد باعث شد تا این انتقال صورت نگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 428

به "لروی سانه به بایرن مونیخ پیوست، عذرخواهی به خاطر لو رفتن عکس های قرارداد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لروی سانه به بایرن مونیخ پیوست، عذرخواهی به خاطر لو رفتن عکس های قرارداد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید