قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز هشتم خرداد 1400

به گزارش لنجان بلاگ، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به آگهی های مسکن و اجاره خانه را در شهر های تهران و شیراز و همچنین خودرو های صفرکیلومتر و کارنموده را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز هشتم خرداد 1400

متوسط قیمت مسکن در اطراف تهران

خرید هر مترمربع آپارتمان مسکونی در پرند، شش میلیون و 20 هزار تومان هزینه دارد. این رقم در رودهن به دوبرابر و حدود 12 میلیون و 734 هزار تومان می رسد. یعنی خرید یک آپارتمان 80 متری دو تا پنج سال ساخت در پرند و رودهن به ترتیب 481 میلیون تومان و یک میلیارد و 18 میلیون تومان آب می خورد.

متوسط هزینه اجاره نشینی در اطراف تهران

هزینه اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری در پاکدشت، برای هر ماه به دو میلیون و 400 هزار تومان می رسد. این هزینه برای مستاجران ساکن اندیشه در حوالی شهریار، حدود چهار میلیون و 960 هزار تومان تمام می گردد. یعنی چیزی بیشتر از دو برابر.

متوسط قیمت مسکن در شیراز

قیمت مسکن در محله قصر الدشت شیراز، از متوسط قیمت ها در پایتخت بیشتر است. در آگهی های 10 روز گذشته سایت دیوار هزینه یک مترمربع آپارتمان مسکونی در این منطقه حدود 34 و نیم میلیون تومان است. در حالی که همین چند روز پیش بانک مرکزی متوسط قیمت مسکن در تهران را حدود 28 میلیون تومان برآورد کرد. البته با یک چهارم قیمت های قصر الدشت، می گردد در شهرصدرا خانه خرید.

هزینه اجاره نشینی در شیراز

هزینه اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری در محله ریشمک شیراز برای هر ماه حدود چهار میلیون و 960 هزار تومان است. ریشمک تقریبا در مرکز شهر شیراز واقع شده. حالا اگر مستاجران این محله به دنبال اجاره یک آپارتمان در اطراف تهران هستند، با همین میزان بودجه می توانند در شهر اندیشه اجاره نشینی را تجربه نمایند.

خودرو های صفرکیلومتر و کمتر از 250 میلیون تومان

پراید 131 که آخرین فراوری آن در سال 98 صورت گرفت، به طور متوسط در سایت دیوار 106 میلیون تومان معامله می گردد. اما اگر بودجه شما حدود 250 میلیون تومان است، می توانید پژو پارس TU5 سال 99 را بخرید. خودرو های جدول زیر در هفته گذشته تغییر قیمتی نداشته اند.

خودرو های دست دوم و کمتر از 200 میلیون تومان

پراید 111 یا همان پراید هاچ بک صفرکیلومتر، حدود 128 میلیون تومان قیمت دارد. اما مدل سال 97 به بعد این خودرو که بیشتر از 10 هزار کیلومتر مسافت طی نموده باشد، تقریبا 108 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این قیمت برای پژو 206 تیپ 2 به 171 میلیون تومان می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1034

به "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز هشتم خرداد 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز هشتم خرداد 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید