قرنطینه سراسری در ونزوئلا تمدید شد

به گزارش لنجان بلاگ، دولت ونزوئلا طرح قرنطینه سراسری این کشور را برای جلوگیری از شیوع کرونا برای 30 روز دیگر تمدید کرد.

قرنطینه سراسری در ونزوئلا تمدید شد

به گزارس خبرگزاری آسوشیتدپرس از کاراکاس، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا روز گذشته (شنبه) گفت که قرنطینه سراسری برای یک ماه دیگر تمدید می شود تا شیوع کرونا در این کشور مهار شود.

این مسئله در حالی از سوی مادورو مطرح شد که روز گذشته چهارمین محموله اقلام پزشکی از سوی چین وارد کاراکاس شد.

ونزوئلا در حالی مدتهاست با کمبود شدید دارو و تجهیزات پزشکی به دلیل تحریم های آمریکا روبرو بوده اما آمار مبتلایان و قربانیان ناشی از کرونا در این کشور در مقایسه با کشورهای دیگر کم بوده است.

براساس جدیدترین آمارهای اعلام شده، تا به امروز 175 مورد ابتلا به کرونا در ونزوئلا تایید شده که 9 مورد فوتی داشته است. این در حالی است که بالاترین آمار آمریکای لاتین را برزیل در اختیار دارد که تا به امروز نزدیک به 21 هزار نفر مبتلا و 1141 فوتی داشته است.

زمانیکه اولین موارد ابتلا به کرونا در ونزوئلا اعلام شد، مقامات دولتی به سرعت به شهروندان این کشور گفتند در خانه های خود بمانند، مدارس تعطیل و پروازهای بین المللی نیز تعلیق شدند.

نیکلاس مادورو ضمن اعلام اینکه تدابیر گسترده ای برای مهار کرونا در ونزوئلا اتخاذ شده، اعلام کرد که در حال حاضر بزرگترین تهدید در مورد شیوع کرونا از سوی هزاران مهاجری است که در حال بازگشت به این کشور هستند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 326

به "قرنطینه سراسری در ونزوئلا تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه سراسری در ونزوئلا تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید