قرارداد جنرال موتورز با ارتش برای ساخت نفربرهای جنگی براساس شورولت کلرادو

به گزارش لنجان بلاگ، جنرال موتورز اعلام نمود قراردادی با ارتش آمریکا بسته تا نفربرهای جدیدی برای پیاده نظام ارتش این کشور بسازد. نتیجه این قرارداد 214.3 میلیون دلاری، تولید 2065 نفربر مخصوص ارتش آمریکا توسط جنرال موتورز خواهد بود.

قرارداد جنرال موتورز با ارتش برای ساخت نفربرهای جنگی براساس شورولت کلرادو

این خودروساز باید نفربرهای زرهی سبک و سریعی بسازد که گنجایش 9 سرباز را دارند و می توان آن ها را به وسیله کابل متصل به یک هلیکوپتر بلک هاوک UH-60 حمل کرد.

این نفربرها همچنین باید به قدری کوچک باشند تا بتوان با یک هلیکوپتر شینوک CH-47 آن ها را جابجا کرد. جنرال موتورز قصد دارد این نفربرها را براساس وانت سایز متوسط شورولت کلرادو ZR2 مدل 2020 بسازد.

دیوید آلبریتون، رئیس بخش دفاعی شرکت جنرال موتورز در این باره گفته است:

تمایل ارتش برای بستن قرارداد با ما، نشانگر سخت کوشی و تعهد تیم دفاعی جنرال موتورز و محصولات فوق العاده ماست. ما مطمئن هستیم که این نفربر فراتر از انتظارات مشتریان ما خواهد بود.

جنرال موتورز گفته در تولید این نفربر از 90 درصد قطعات تجاری استفاده می شود، که تولید و نگهداری آن را آسان تر می کند. این قطعات شامل اجزای سیستم تعلیق، گیربکس اتوماتیک شش سرعته، و موتور 2.8 لیتری توربودیزل با توان 186 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن متر هستند.

آلبریتون در ادامه گفته است:

این باعث افتخار است که از تجربیات شرکت والد خودمان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودرو در دنیا، برای طراحی، ساخت و ارائه بهترین فناوری های موجود به مردان و زنان نیروهای مسلح ایالات متحده و هم پیمانان خود استفاده کنیم.

منبع: motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 457

به "قرارداد جنرال موتورز با ارتش برای ساخت نفربرهای جنگی براساس شورولت کلرادو" امتیاز دهید

1 کاربر به "قرارداد جنرال موتورز با ارتش برای ساخت نفربرهای جنگی براساس شورولت کلرادو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد جنرال موتورز با ارتش برای ساخت نفربرهای جنگی براساس شورولت کلرادو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید