فیلم ، رسوایی سعودی ها در یمن؛ حتی مجری العربیه به دروغ عربستان می خندد

به گزارش لنجان بلاگ، یک گزارش شبکه سعودی العربیه از ساخت فرودگاهی در مأرب یمن در حالی که تنها بیابانی خشک نمایش داده می گردد، خنده شدید مجری این شبکه را در پی داشت.

فیلم ، رسوایی سعودی ها در یمن؛ حتی مجری العربیه به دروغ عربستان می خندد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد العرب یکی از گزارشگران شبکه سعودی العربیه در یمن، گزارشی در مورد ساخت فرودگاه در مأرب یمن مخابره کرد اما در پشت سر وی تنها بیابان خشک دیده می شود.

العرب در حالی درباره جزئیات این فرودگاه شرح می دهد که در پشت سر وی تنها چند نفر در بیابانی خشک ایستاده اند و هیچ پروژه ساخت و سازی دیده نمی شود. او می گوید که اقدامات اولیه برای شروع پروژه شروع شده و به شکلی سریع اجرای آن شروع خواهد شد.

نکته جالب اینجاست که گزارشگر هنگام خاتمه گزارشش می گوید، [گزارش] برای دو شبکه العربیه و الحدث؛ محمد العرب؛ فرودگاه بین المللی مأرب!.

با خاتمه گزارش که دوربین العربیه به استودیو بازمی شود تا گوینده (خانم مُنتهى الرُمحی)، خبر را به خاتمه ببرد و عناوین اصلی را قرائت کند اما وی نمی تواند جلوی خنده خود را از این دروغ (که اینجا فرودگاه بین المللی مأرب است) بگیرد و اصطلاحاً از خنده منفجر می شود به گونه ای که عناوین خاتمهی اخبار پخش می شود اما او نمی تواند خود را کنترل کند و عناوین اصلی را قرائت کند.

نیروهای انصارالله و کمیته های مردمی یمن در هفته های گذشته در واکنش به عملیات جدید شبه نظامیان وابسته به عربستان و دولت مستعفی یمن، حملات سنگینی در جبهه نِهم در شرق صنعاء انجام دادند و تبعات این پاسخ، تا استان های مأرب و الجوف رسید و حتی در جبهه های دیگری مثل استان های تعز، الضالع و إب پیروزی هایی به دست آمد.

انصارالله بعد از جنگ نهم، به دروازه شهر مأرب رسید اما وارد این شهر نشد. محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصار الله در این باره اظهار داشت که این امر به دلیل ملاحظات بشردوستانه و همچنین میانجیگری یک کشور عربی به منظور اعطای فرصت به حزب الاصلاح برای وفاداری به تعهدات خود در قبال یمن و تجدید نظر در محاسباتش انجام شده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 152

به "فیلم ، رسوایی سعودی ها در یمن؛ حتی مجری العربیه به دروغ عربستان می خندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، رسوایی سعودی ها در یمن؛ حتی مجری العربیه به دروغ عربستان می خندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید