شهرداری بم قهرمان شد، سپاهان در رده سوم ماند

به گزارش لنجان بلاگ، خبرنگاران/اصفهان نیم فصل لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور با قهرمانی شهرداری بم و صندلی سومی برای سپاهان به خاتمه رسید.

شهرداری بم قهرمان شد، سپاهان در رده سوم ماند

هفته خاتمهی نیم فصل دور رفت لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور امروز در شهرهای مختلف پیگیری شد، در اصفهان تیم فولادمبارکه سپاهان در خانه با نتیجه 3 برصفر تیم پالایش گاز ایلام را شکست داد. شاگردان محمودی با این پیروزی در رده سوم جدول ایستادند.

به گزارش خبرنگاران، ذوب آهن دیگر نماینده اصفهان در ملاقاتی مهم در سیرجان 3 بر صفر مقابل شهرداری سیرجان تن به شکست داد.

اما در مهمترین و حساس ترین ملاقات این هفته تیم های وچان کردستان و شهرداری بم به مصاف هم رفتند. وچان کردستان که تا خاتمه هفته دهم دروازه خود را بسته نگه داشته بود در این بازی طلسمش شکسته شد. بم در این ملاقات با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد تا نخستین باخت کردستان در لیگ رقم بخورد. براین اساس شهرداری بم با تفاضل گل بیشتر و بدون باخت قهرمان نیم فصل شد. این تیم 40 بازی است که رنگ باخت را به خود ندیده است که از این حیث یک رکورد جالب در فوتبال ایران است.

البته در ملاقات جدای از رکورد تیم بم دروازه بان وچان زهرا خواجوی با بسته نگه داشتن بیش از 935 دقیقه رکورد پیغام نیازمند دروازه بان سپاهان در لیگ برتر مردان را شکست.

نتایج کامل به توضیح زیر است:

سپاهان 3 - پالایش گاز ایلام صفر

شهرداری سیرجان 3 - ذوب آهن صفر

وچان کردستان 2- شهرداری بم 3

آویسا خوزستان صفر - همیاری آذربایجان غربی یک

سینا بوشهر 2 - هیات فوتبال البرز یک

ملوان 2 - زاگرس شیراز یک

شهرداری بم با 33 امتیاز صدرنشین است. وچان کردستان با 30 امتیاز در رده دوم واقع شده است و سپاهان نیز با 23 امتیاز در صندلی سوم جای گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 29

به "شهرداری بم قهرمان شد، سپاهان در رده سوم ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری بم قهرمان شد، سپاهان در رده سوم ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید