سرمربی تراکتور: چند وزارتخانه پشت یک تیم هستند، پیش بینی من از گل محمدی اشتباه بود

به گزارش لنجان بلاگ، همه دوست داشتیم که سوگیتا در تراکتور حضور داشته باشد اما شرایط خانواده اش به گونه ای بود که به ما اعلام نمود؛ فوتبال اولویت چندم من است. سوگیتا همچنان بازیکنان ماست و به تیم دیگری نرفته است. مازولا نیز نامه ای از برزیل نوشت و اعلام نمود که نمی تواند به تبریز برگردد.

سرمربی تراکتور: چند وزارتخانه پشت یک تیم هستند، پیش بینی من از گل محمدی اشتباه بود

جهت دریافت خدمات نمونه طراحی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: چند وزارتخانه پشت یک تیم هستند و یاری کردند تا کاندیدای اول سرمربی گری تیم ملی به این تیم برود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتور، ساکت الهامی در برنامه موج فوتبال گفت: در ابتدای فصل، یک جلسه با جناب زنوزی صحبت کردم و با این که از چند تیم پیشنهاد داشتم، به خاطر علاقه به شهرم دوست داشتم در تبریز کار کنم، چرا که بنده اهل سرعین هستم و همسرم نیز تبریزی است. تصورم این بود که مردم از حضور من استقبال نمایند که چنین نشد. دنیزلی مربی بزرگ و صاحب سبکی بود و دوست داشتم تجربه کار با ایشان را هم به دست بیاورم اما افکار من با آقای دنیزلی همخوانی نداشت و جو نیز مناسب نبود و به همین دلیل، از زنوزی برای رفتن اجازه گرفتم و گفتم که رفتنم به نفع تراکتور و خودم است. می دانستم روزی به تراکتور برمی گردم ولی نمی دانستم آن روز به همین زودی فرا برسد.

الهامی در مورد شرایط تراکتور در جابجایی نیم فصل، گفت: بازیکنان ایرانی و خارجی خوبی در نیم فصل جذب کردیم. همچنین با چند بازیکن از جمله سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده برای حضور در تراکتور صحبت نموده بودیم که جو نامناسبی علیه آنان ایجاد شد. زنوزی هم تأکید داشت که تیم در آرامش کار کند و خود این بازیکنان نیز در مقابل این جو، نخواستند به تبریز بیایند. ما روی هر گزینه ایرانی که دست گذاشتیم، جو نامناسب علیه او ایجاد شد، حتی شهریار مغانلو!

وی تأکید کرد: همه دوست داشتیم که سوگیتا در تراکتور حضور داشته باشد اما شرایط خانواده اش به گونه ای بود که به ما اظهار داشت؛ فوتبال اولویت چندم من است. سوگیتا همچنان بازیکنان ماست و به تیم دیگری نرفته است. مازولا نیز نامه ای از برزیل نوشت و اظهار داشت که نمی تواند به تبریز برگردد.

سرمربی تراکتور در رابطه با بازیکنان اضافه شده، گفت: میلاد فخرالدینی در مس کرمان بازیکن خود من بود و شناخت کافی از او داشتم. نخستین شرط من در جذب بازیکن خارجی، مشاهده شرایط او در تمرینات بود، چرا که معتقدم خرید بازیکن از روی فیلم، اشتباه است. حمزویی به من اظهار داشت که دو ماه است تمرین ننموده ولی رفته رفته شرایطش بهتر شد. معتقدم حمزویی و یوری به درد تراکتور می خورند.

الهامی با بیان این که مصدومیت محمدرضا اخباری برای ما مشکل ساز شده است، اعلام کرد: ما تا جایی که شرایط اجازه دهد، پشت اخباری هستیم. از طرفی رشید مظاهری سه اخطاره است و هر بازی نیز حکم فینال را دارد. به هر حال جا برای جذب یک بازیکن داریم.

سرمربی تراکتور در رابطه با اعضای کادرفنی تراکتور، عنوان کرد: چه کسی با سوادتر از علی پژمان را در این شهر می شناسید؟ سال ها کاپیتان تراکتور بود و اکنون دستیار بنده است. دکتر جودکی نژاد، مربی بدنساز تیم و علیرضا مرادی هم بررسیور ماست. یک مربی دروازه بانان اهل رومانی با سابقه کار در تیم دورتموند را جذب نموده ایم و به گفته دروازه بانان تیم، او بهترین مربی ای هست که تا کنون کار نموده اند.

وی با تأکید بر این که هدف ما از همان روز اول، پیشرفت بود، گفت: من از همان روز اول برای یاری کردن به تراکتور کوشش کردم اما این بازیکنان بودند که به من یاری کردند تا مربی خوبی باشم. 10 فینال باقی مانده و حتی شرایط قهرمانی را هم داریم اما باید بدانیم که قهرمان شدن سخت است، چرا که چند وزارتخانه پشت یک تیم هستند و یاری کردند تا کاندیدای اول سرمربی گری تیم ملی به این تیم برود. همچنین ارکان فدراسیون فوتبال نیز زیر نظر وزارت ورزش به عنوان مالک این تیم هستند.

الهامی ادامه داد: ما باید با این موضوعات جنگ کنیم. البته ما هم مالک خوب و طرفداران میلیونی داریم ولی عده ای با ایجاد موج منفی، کار را خراب می نمایند. زنوزی تنها مدیری است که دو تیم را از جیب شخصی ساپورت می نماید و کمپی ساخته که در ایران بی نظیر است و مسئله ای بابت امکانات نداریم. صندلی فوتبال تراکتور از نظر کیفیت، خوب است و اکنون در دو جام، شرایط قهرمانی داریم. معتقدم نباید زنوزی را در این جهت تنها بگذاریم.

وی با بیان اینکه میمبلا بامداد امروز به تبریز می رسد، گفت: این بازیکن شرایطش را به کادرفنی شرح خواهد داد. من میمبلا را از نظر فنی و اخلاقی قبول دارم. می توانستم مانع رفتن او به کشورش شوم ولی او مصدوم بود و همسرش نیز تصادف شدیدی نموده بود که به همین دلیل با آقای زنوزی و آقای سهرابی صحبت کردم و با نظر مثبت آنها به میمبلا مرخصی دادم.

الهامی در مورد استفاده از دو مهاجم به صورت همزمان، گفت: تراکتور به صورت تیمی دفاع نموده و به صورت تیمی حمله می نماید. آن موقع گذشته که دو مهاجم جلو بگذاریم و فقط سانتر کنیم. ما در بازی با سایپا کمی تغییرات داده بودیم تا به دروازه حریف نزدیک باشیم و همه دیدند که با حضور پرتعداد در داخل محوطه جریمه حریف، موقعیت گلزنی ایجاد می کردیم.

وی در رابطه با عملکرد تراکتور در بازی های خارج از خانه، اظهار کرد: چهار امتیاز از سه بازی خارج از خانه کسب نموده ایم و در تمامی بازی ها از نظر مالکیت توپ، تعداد شوت به دروازه و سایر پارامترها بهتر از رقیبان بودیم. کدام تیم از نظر فنی کیفیت ما را دارد؟ ما از نظر تاکتیکی، فرقی میان بازی داخل خانه و خارج از خانه قائل نیستیم.

سرمربی تراکتور در مورد اخراجش در بازی با پرسپولیس، گفت: بنده در بازی با پرسپولیس به کسی توهین نکردم. ما از نظر کیفیت، پایین تر از پرسپولیس نبودیم ولی توقع من از تراکتور بالاتر بود. بدنسازی ابتدای فصل خوب نبود و به همین دلیل من در تعطیلات نیم فصل، روی بازیکنان فشار آوردم و ما در روز افتمان، به پرسپولیس برخوردیم. پرسپولیس گل محمدی برای ما ناشناخته بود ولی ما برای آنان تیم شناخته شده بودیم. پیش بینی من از یحیی گل محمدی در آن بازی اشتباه بود چرا که آنان با 38 خطا، فوتبال تخریبی انجام دادند.

وی در رابطه با شرایط میثم تیموری، گفت: کار در بازی با ذوب آهن، آن طوری که فکر می کردم، پیش نرفت و باعث شد تا روی پلن دوم کار نموده و به حمله از کناره ها توجه کنیم. به همین دلیل میثم تیموری را تعویض کردیم و معتقدم هر بازیکنی که از تعویضش ناراحت نگردد، بی غیرت است. خود بنده تیموری و چند بازیکن دیگر را به تراکتور آوردم و مسئله ای با این بازیکن ندارم. تیموری پرقدرت تر از گذشته با تیم تمرین می نماید و به دنبال فرصتی برای استفاده از این بازیکن هستم. هیچ کس بزرگتر از تراکتور نیست و تفاوت طرفداران استقلال و پرسپولیس با طرفداران ما این است که طرفداران ما، عاشق تراکتور هستند و به همین دلیل است که در دمای منفی 17 درجه، تیمشان را حمایت می نمایند. از طرفداران خواهش می کنم که فقط تراکتور برای آنان مهم باشد. چرا که هنوز روزهای سخت باقی مانده است و باید در مقابل بدخواهان، مطلع باشیم.

الهامی با بیان این که ما بر اساس بررسی حریف، تاکتیک تیم را تعیین نموده و نفرات را انتخاب می کنیم، اعلام کرد: من از رضا شکاری خیلی رضایت دارم. بنده به طرفداران یک امتیاز از بازی با پرسپولیس بدهکار هستم که قول می دهم جبران کنم. بهترین نفرات ایران از نظر شخصیت در تیم ما حضور دارند و بابت جمع شدن این تیم، صمیمانه از آقای زنوزی تشکر می کنم. جا دارد بازهم تاکید کنم که ما عاشق ترین طرفداران را داریم. تمام کوشش زنوزی این است که قرارداد بازیکنانی که تمام می گردد را قبل از عید، تمدید کند و چند بار در این خصوص صحبت شده است.

سرمربی تراکتور در مورد طرفداران این تیم، گفت: هر کدام از تیم های گذشته من، طرفداران ویژه خودشان را داشتند. شنیده بودم شرایط این جا فرق می نماید و امروز یه چشم می بینم که تراکتور تنها تیم نیست بلکه به فرهنگ مردم آذربایجان تبدیل شده و با بردهای این تیم در جامعه نشاط ایجاد می گردد. این پتانسیل ویژه، باید کنترل گردد تا بعضی ها به وسیله چند کانال تلگرامی از احساسات مردم سو استفاده ننمایند. نقش طرفدار در شرایط کنونی از نقش بنده برای تیم، بیشتر است. از آنان درخواست می کنم که بچه ها را تنها نگذاشته و اجازه ندهند که تیم به حاشیه برود. طرفداران روز چهارشنبه ما را تنها نگذارند چرا که به حمایت آنان احتیاج داریم.

الهامی افزود: مسئولان استانی و باشگاه برای بازی با سایپا خیلی زحمت کشیدند و طرفداران نیز در آماده سازی زمین یاری کردند ولی کیفیت زمین استادیوم یادگار امام (ره) جوابگوی ما نیست و برای بازی با صنعت نفت و سپاهان، کیفیت زمین باید خیلی بالا باشد. خواهش دارم که زمین را درست نمایند و آمادگی داریم که در این زمینه یاری کنیم.

وی با بیان این که انشالله روزی برسد که برای تراکتور جشن بگیریم، گفت: بازهم تشکر ویژه از طرفداران، آقایان زنوزی، سهرابی، ذوالفقاری و میراب، کادرفنی، کادر پزشکی، تدارکات و بازیکنان دارم و معتقدم کار کردن با این بازیکنان، باعث افتخار است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 86

به "سرمربی تراکتور: چند وزارتخانه پشت یک تیم هستند، پیش بینی من از گل محمدی اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تراکتور: چند وزارتخانه پشت یک تیم هستند، پیش بینی من از گل محمدی اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید