سرآسیایی: بازیکنان درک می کنند چه بازی حساسی داریم

به گزارش لنجان بلاگ، مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازیکنان ما شرایط را درک می کنند و می دانند فردا برابر شهر خودرو چه بازی حساسی داریم.

سرآسیایی: بازیکنان درک می کنند چه بازی حساسی داریم

به گزارش خبرنگاران، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل شهر خودرو مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، گفت: ولادت حضرت زهرا (س) را تبریک می گویم و آرزو می کنم به برکت این روز، شفای کامل نصیب علی انصاریان عزیز شود. امیدوارم بیماران کرونایی شفا پیدا کنند.

وی ادامه داد: تمرینات خودمان را بر مبنای بازی با شهر خودرو انجام دادیم. باید از میزبانی باشگاه شهر خودرو و مساعدتی که داشتند، تشکر کنم. آمادگی خوبی برای بازی با شهر خودرو داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما توجیه هستند و شرایط را درک می کنند که در چه شرایط خاصی هستیم و بازی چقدر در این مقطع زمانی حساس است.

سرآسیایی عنوان کرد: فرایند کاری و تفکرات محمد ربیعی مخصوصا در هفته های اخیر به بازیکنان غالب شده و شرایط ما رو به بالا است. با وجود اینکه شهر خودرو را سازمان یافته و با فوتبال خوب می بینیم، فردا برای سه امتیاز وارد زمین می شویم. شهر خودرو تیم تاکتیکی و سرمربی اش مهدی رحمتی است که خیلی به او ارادت دارم، اما تحلیل های ما دریافت سه امتیاز بازی است.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در رابطه با محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا بیان کرد: محمد قاضی، ناصر سالاری و رحیم زهیوی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. با وجود اینکه سه بازیکن فوق تأثیر زیادی در کارمان دارند، اما آمادگی مطلوبی برای بازی فردا داریم.

سرآسیایی در خصوص حواشی اخیر برای شهر خودرو و تأثیر آن در فرایند بازی فردا گفت: به عنوان مربی مس رفسنجان آمده ام و خوشایند نیست در رابطه با شهر خودرو صحبت کنم. برای همه عزیزان در سمت مدیریت آرزوی موفقیت می کنم و دوست دارم فوتبال مشهد فرایند رو به رشدی داشته باشد.

وی درباره اینکه مس رفسنجان در نیم فصل دوم چه برنامه ای برای جذب بازیکن خواهد داشت، گفت: آنالیزی که از نیم فصل اول داشتیم را در اختیار باشگاه قرار داده ایم و جلسات متعددی داشتیم که در نیم فصل دوم با شرایط بهتر و اشتباهات کمتر حضور پیدا کنیم. امتیازگیری در نیم فصل دوم سخت تر می شود اما طبق فرایند در بحث تیمی برای ماندن باشخصیت در لیگ، آقای ربیعی برنامه های خود را به باشگاه داده و قطعا برای نیم فصل برنامه هایی داریم که طی یکی دو هفته آینده اعلام خواهیم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 851

به "سرآسیایی: بازیکنان درک می کنند چه بازی حساسی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: بازیکنان درک می کنند چه بازی حساسی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید