رقابت شماره 6های سابق استقلال از کنار مستطیل سبز

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در حساس ترین ملاقات از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر استقلال و فولاد روز آدینه در استادیوم شهدای فولاد اهواز به مصاف هم می فرایند که این ملاقات برای هر دو تیم بسیار مهم و امتیازات آن حائز اهمیت است. این بازی می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد که یکی از مهم ترین آنها تقابل افکار سرمربیان جوان دو تیم است.

رقابت شماره 6های سابق استقلال از کنار مستطیل سبز

محمود فکری و جواد نکونام در حالی امروز نقش سرمربی استقلال و فولاد را ایفا می نمایند و تفکرات شان با یکدیگر تقابل دارد که وجوه مشترکی با یکدیگر داشتند.

این دو چهره که سبقه ای استقلالی دارند و از پیشکسوتان آبیها به حساب می آیند، متعلق به نسل های متفاوتی هستند که هر کدام سال ها در مرکز زمین استقلال نقش فرماندهی این تیم را برعهده داشتند. فکری و نکونام هم پست بودند و هر دو با شماره پیراهن های مشابه 6 هافبک دفاعی این تیم بودند و در این پست سال ها خوش درخشیدند.

شماره 6 های گذشته استقلال امروز در لیگ برتر مربیگری می نمایند و باید به جدال اندیشه و تفکر بپردازند تا معین گردد در خاتمه ملاقات دو تیم استقلال و فولاد اندیشه های کدام یک بر دیگری رجحان دارد.

فکری و نکونام پیش از آغاز فصل رقابتی نزدیک برای نشستن روی نیمکت آبی پوشان داشتند که در این رقابت سنگین قرعه به نام فکری افتاد تا با جدایی از جمع سرخ پوشان قائمشهری به آبی های تهران بپیوندد و نکونام که وی نیز برای سالهای آینده می تواند یکی از گزینه های راهنمایی استقلال باشد، در لیگ بیستم مثل لیگ نوزدهم راهنمایی سرخ پوشان اهوازی را برعهده داشته باشد.

ملاقات دو تیم استقلال فولاد از ساعت 16:40 روز آدینه 30 آبان 99 در استادیوم شهدای فولادشهر اهواز برگزار می گردد. اندوخته شاگردان فکری از هفته نخست 3 امتیاز بابت پیروزی خانگی برابر مس رفسنجان است و شاگردان نکونام بابت مساوی برابر ذوب آهن در فولادشهر تنها یک امتیاز اندوخته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 696

به "رقابت شماره 6های سابق استقلال از کنار مستطیل سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت شماره 6های سابق استقلال از کنار مستطیل سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید