دستاوردهای مدیریت موج چهارم کرونا جمع آوری و تبیین می گردد

به گزارش لنجان بلاگ، وزیر بهداشت در نامه ای به دکتر عاطفه عابدینی، دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19، ماموریت داد تا دستاوردهای مدیریت موج چهارم مقابله با بیماری کووید19 را جمع آوری کند تا برای داخل و خارج از کشور به ویژه سازمان جهانی بهداشت تبیین گردد.

دستاوردهای مدیریت موج چهارم کرونا جمع آوری و تبیین می گردد

به گزارش خبرنگاران، در متن نامه دکتر سعید نمکی خطاب به دکتر عاطفه عابدینی، دبیر کمیته علمی کشوری COVID-19 آمده است: خوشبختانه علیرغم یورش سهمگین موج چهارم کرونا با ویروس سرکش انگلیسی که توانست نظام سلامت کشورهای برخوردار دنیا را با زیرساخت های مناسب و شرایط مالی مطلوب دچار سردرگمی و در نتیجه بیماران زیادی را دچار آوارگی خارج از بیمارستان ها کند، همکارانمان در کلیه دانشگاه های علوم پزشکی با لطف الهی و بهره جویی از شیوه های عالمانه توانستند میزان بستری ها را کمتر، تخت های خالی را بیشتر و مرگ و میرها را علیرغم قدرت سرایت و بیماری زایی و مرگ و میر این ویروس نسبت به ویروس ووهان به نحو قابل ملاحظه ای در مقایسه با تعداد موارد ابتلا و بستری کاهش دهند. لازم است دستاورد این مرحله از مدیریت کرونای کشور به نحو مطلوب در داخل و خارج از کشور و به خصوص برای سازمان دنیای بهداشت تبیین گردد.

لذا به جنابعالی مأموریت داده می گردد تا به عنوان دبیر کمیته علمی با مساعدت معاونین محترم درمان، بهداشت، تحقیقات و فناوری و همچنین جمع آوری اطلاعات دانشگاه های علوم پزشکی کشور در اسرع وقت به این امر مهم بپردازید. بی تردید این رویکرد عالمانه و هوشمندانه می تواند به عنوان مدل پیروز جمهوری اسلامی ایران در اختیار دیگران قرار گیرد. علاوه بر معاونین ذیربط همکاران ارجمند آقایان دکتر تبریزی، دکتر سوری، دکتر طالبیان و همکاران روابط عمومی با سرکارعالی همکاری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1025

به "دستاوردهای مدیریت موج چهارم کرونا جمع آوری و تبیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای مدیریت موج چهارم کرونا جمع آوری و تبیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید