دانشگاه فردوسی فردا میزبان بیش از 5000 داوطلب کنکور دکتری است

به گزارش لنجان بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: حدود 180 هزار داوطلب کنکور دکتری که 44درصد آن ها خانم و 56 درصدشان مرد هستند فردا آزمون خواهند داد و دانشگاه فردوسی میزبان حدود 5080 داوطلب است.

دانشگاه فردوسی فردا میزبان بیش از 5000 داوطلب کنکور دکتری است

دکتر جواد ساده در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد اقدامات لازم برای برگزاری آزمون دکتری اظهار کرد: تعداد شهرهای برگزاری آزمون از 58 به 60 و تعداد حوزه های آزمون دکتری از 105 به 143 افزایش پیدا نموده است تا بتوان با رعایت فاصله اجتماعی 1.6 متر از هر طرف آزمون برگزار گردد. تمامی تمهیدات پزشکی با نظارت مرکز بهداشت دانشگاه صورت گرفته و امیدوارم با همکاری داوطلبان بتوانیم بدون هیچگونه مسئله ای آزمون را برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: داوطلبان باید دستکش و ماسک سه لایه به همراه داشته باشند و از ماسک های فیلتر دار استفاده ننمایند. باید در رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع همکاری لازم را داشته باشند. داوطلبان از به همراه داشتن وسایل اضافی اجتناب نمایند. همچنین پیش بینی ترافیک صبحگاهی و خروج زودهنگام از منزل توصیه می گردد.

ساده اعلام کرد: تمامی جایگاه ها، دستگیره ها و مسیرهای تردد داوطلبان ضد عفونی شده است. ایستگاه ضد عفونی ثابت و سیار نیز در حوزه ها پیش بینی شده است. در تمامی حوزه ها نماینده ای از مرکز بهداشت در طول برگزاری آزمون حضور و موارد بهداشتی را تحت نظارت دارند. حدود 180 هزار داوطلب کنکور دکتری که 44درصد آن ها خانم و 56 درصدشان مرد هستند فردا آزمون خواهند داد و دانشگاه فردوسی میزبان حدود 5080 داوطلب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 512

به "دانشگاه فردوسی فردا میزبان بیش از 5000 داوطلب کنکور دکتری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فردوسی فردا میزبان بیش از 5000 داوطلب کنکور دکتری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید