خبرنگاران کمبود گاز مایع در خراسان جنوبی وجود ندارد

به گزارش لنجان بلاگ، بیرجند - خبرنگاران - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: کمبودی در حوزه گاز مایع در استان وجود ندارد و مردم هرگونه تخلف در عرضه و توزیع گاز مایع را به سامانه 124 اعلام نمایند.

خبرنگاران کمبود گاز مایع در خراسان جنوبی وجود ندارد

عباس جرجانی روز پنجشنبه درباره نظارت بر عرضه توزیع گاز مایع اعلام کرد: واحدهای صنفی که احتیاج به گاز مایع دارند در سامانه سدف ثبت نام نمایند.

وی اضافه کرد: آن دسته از واحدهایی که پروانه کسب ندارند، هرچه سریع تر برای دریافت پروانه کسب اقدام نمایند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی توضیح داد: با مالکان خودروهایی که از گاز ال. پی. جی استفاده می نمایند نیز با هماهنگی نیروی انتظامی برخورد و خودرو آنان توقیف می گردد.

تشکیل صف برای دریافت گاز مایع در بعضی مناطق خراسان جنوبی طی روزهای اخیر در رسانه ها بازتاب داشته است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی پیش از این گفته بود: ایجاد صف دریافت کپسول گاز مایع با توجه به پراکندگی جمعیتی در حوزه شهری، روستایی و عشایری ارتباط مستقیم با نحوه اجرای طرح و همچنین چگونگی توزیع از سوی متولیان این حوزه دارد.

علی تهوری با اشاره به گلایه مندی و نارضایتی درخصوص ایجاد صف در دریافت کپسول گاز مایع اضافه کرد: ثبت نام نکردن بعضی متقاضیان در سامانه و همچنین اعلام همراه داشتن کارت ملی سرپرست خانوار برای دریافت کپسول از سوی این افراد از جمله عوامل ایجاد صف و نارضایتی مردمی است.

وی گفت: با توجه به بازدیدهای اجرا شده توسط کارشناسان معاونت بازرسی، پیشنهادات اجرایی و نظرات کارشناسی این سازمان به صورت مکتوب به مسوولان ذیربط و متولیان این طرح داده شده است تا ضمن اجرای طرح نارضایتی مردمی به حداقل برسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 587

به "خبرنگاران کمبود گاز مایع در خراسان جنوبی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمبود گاز مایع در خراسان جنوبی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید