خبرنگاران چند خبر کوتاه از گچساران و باشت

به گزارش لنجان بلاگ، گچساران - خبرنگاران - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت گفت: یکهزار و200 پرس غذای گرم در چند روز اخیر بین مددجویان این نهاد حمایتی در این شهرستان توزیع شده است.

خبرنگاران چند خبر کوتاه از گچساران و باشت

سید عبدالحمید ولی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این تعداد غذای گرم در قالب اطعام طرح اطعام مهدوی طبخ و بین نیازمندان باشتی توزیع شده است.

رییس کمیته امداد امام خنینی (ره) باشت شرح داد: مردم این شهرستان در دهه نخست ماه رمضان 66میلیون ریال صدقه پرداخت کرده اند.

ولی پور ابراز داشت: در مجموع مشارکت های مردمی دهه نخست رمضان برای کمک به نیازمندان در باشت و در قالب طرح های محسنین،اکرام ایتام،صدقه و اطعام مهدوی 929 میلیون و451 هزار ریال بوده است.

یکهزار و 537 خانوار نیازمند زیر پوشش امداد امام خمینی (ره) شهرستان 22 هزار نفری باشت قرار گرفته است.

کشف کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف 2 تن آرد قاچاق از یک دستگاه خودروی وانت سایپا در محور دیلم به این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسویگفت: ماموران پاسگاه انتظامی آبشیرین این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی وانت سایپا حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

موسوی شرح داد: ماموران در بازرسی از این خودرو 2 تن آرد قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران شرح داد: در این رابطه 2 نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1011

به "خبرنگاران چند خبر کوتاه از گچساران و باشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چند خبر کوتاه از گچساران و باشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید