خبرنگاران توزیع کالاهای اساسی یارانه ای باید در معیشت مردم تاثیر مثبت داشته باشد

به گزارش لنجان بلاگ، تبریز- خبرنگاران - استاندار آذربایجان شرقی کالاهای اساسی سهمیه ای را به عنوان یک امانت عظیم نزد مسوولان دانست و گفت : فرآیند توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای تدوین گردد که منافع آن به مصرف کننده نهایی برسد و در معیشت مردم تاثیر مثبت داشته باشد .

خبرنگاران توزیع کالاهای اساسی یارانه ای باید در معیشت مردم تاثیر مثبت داشته باشد

محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با قدردانی از همه اقدامات اجرا شده در جذب، تامین، توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی و سهمیه ای اضافه کرد : هرگاه نتایج این اقدامات در معیشت و زندگی گروه وسیعی از شهروندان تاثیر مثبت داشت آنگاه می توان امیدوار بود که در حق مردم امانتدار خوبی بودیم .

وی ادامه داد: اقلام و کالاهای یارانه ای در شرایط بسیار سخت بویژه تحریم های مالی، از سوی دولت تامین می گردد که مسوولیت سنگین ما توزیع عادلانه و وسیع بین اقشار جامعه بویژه گروه های آسیب پذیر است .

وی با اشاره به اینکه امروز توزیع یک قلم کالا بر آینده شرایط موجودی و تعادل قیمتی همان کالا اثر دارد، گفت: آینده نگری در نظام تامین و توزیع جز رسالتهای عظیم کارگروه تنظیم بازار استان است .

پورمحمدی از اعضای کارگروه خواست با در نظر دریافت آیین نامه های ستاد تنظیم بازار کشور ، مدل توزیع یکپارچه و منظم کالاهای اساسی را با اولویت کالاهای مشمول یارانه دولتی تنظیم نمایند .

رییس کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه تحریمهای مالی چندین ساله مدیران ما را آینده نگر نموده است؛ گفت: طبق گزارش هایی که امروز در این جلسه عنوان شد؛ شاهد فراوانی ارزاق عمومی در سطح عرضه هستیم که بیانگر همراهی مردم و اقدامات و برنامه ریزیهای به موقع مدیران در ماههای گذشته است .

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 367

به "خبرنگاران توزیع کالاهای اساسی یارانه ای باید در معیشت مردم تاثیر مثبت داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع کالاهای اساسی یارانه ای باید در معیشت مردم تاثیر مثبت داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید