خبرنگاران توزیع میوه نوروزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

به گزارش لنجان بلاگ، شهرکرد-خبرنگاران- معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: میوه نوروزی استان از روز 25 اسفند در 80 نقطه استان توزیع می شود.

خبرنگاران توزیع میوه نوروزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

حسن شمسی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: امسال برای استان 400 تن سیب و 800 تن پرتقال شمال و جنوب در نظر گرفته شده است.

وی شرح داد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری قیمت تعطیلات نوروزی برای سیب 50 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم، پرتقال شمال 45 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم و پرتقال جنوب 55 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم معین شده است.

شمسی پور ادامه داد: قیمت تمام شده میوه برای سیب 62 هزار و 250 ریال به ازای هر کیلوگرم، پرتقال شمال 63 هزار و 310 ریال به ازای هر کیلوگرم و پرتقال جنوب 78 هزار و 300 ریال به ازای هر کیلوگرم بود، که ارزان تر به مردم عرضه می شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به تامین کالاهای اساسی استان برای ایام نوروز، گفت: 750 تن شکر سهمیه خانوار و اصناف وارد چرخه مصرف شد و یک هزار و 300 تن دیگر نیز به زودی عرضه می شود.

شمسی پور با اشاره به تک نرخی بودن قیمت شکر افزود: به همین دلیل با واحدهایی که تولیدات خود را به قیمتی بیشتر از قیمت مصوب به مصرف کننده عرضه کنند، برخورد می شود.

به گزارش خبرنگاران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری پیشتر در ستاد تنظیم بازار استان گفت: برای توزیع میوه ایام تعطیلات نوروزی در این استان، تمامی پروتکل های بهداشتی در مراکز توزیع رعایت خواهد شد.

الله کرم نصیری در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پیشگیری از گسترش آن باید 80 نقطه عرضه میوه در استان به صورت روزانه ضدعفونی و گندزدایی شود.

وی افزود: افزایش مراکز توزیع میوه تعطیلات پیش رو، با هدف جلوگیری از تشکیل صف های طولانی و پرهیز از شلوغی بازار در شرایط حساس کنونی، باید مورد توجه باشد.

نصیری شرح داد: بانک های عامل چهارمحال و بختیاری زمینه تامین دستگاه های کارت خوان در مراکز تامین میوه را انجام دهند تا از جابه جایی هرگونه پول نقد خودداری شود.

وی یادآور شد: همکاری مردم و مسوولان در کنار یکدیگر به منظور مبارزه با ویروس کرونا می تواند در ریشه کنی سریع تر این ویروس فراگیر موثر باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 251

به "خبرنگاران توزیع میوه نوروزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع میوه نوروزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید