حاجی بابایی: در بودجه 99 درآمد نفت با خوش بینی نوشته شده است

به گزارش لنجان بلاگ، یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که درآمد نفت در بودجه سال 1399 با خوش بینی نوشته شده است، گفت: این درآمد قطعا تحقق پیدا نمی کند.

حاجی بابایی: در بودجه 99 درآمد نفت با خوش بینی نوشته شده است

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا حاجی بابایی کننده مردم همدان در مجلس در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مردم این روزها با طومارهایی از مجلس شورای اسلامی می خواهند که شرایط سفیر انگلیس در ایران روشن شود. ملت ایران بدانید که مجلس در این باره قانون تصویب کرده، ماده واحده مصوب شده می گوید وزارت امور خارجه موظف است در چارچوب منافع ملی و دفاع از حقوق ملت ایران ظرف دو هفته روابط سیاسی را با دولت انگلستان به سطح کاردار تنزل دهد و روابط اقتصادی و بازرگانی را به حداقل ممکن برساند.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس ادامه داد: امروز بیش از 200 کننده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از وزارت خارجه خواستند تا براساس این قانون شرایط سفیر انگلستان در ایران را مشخص تکلیف کنند.

کننده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اولین مشکل لایحه بودجه سال 1399 عدم شفافیت است، اظهار کرد: باید بررسی شود که 250 هزار میلیارد تومان تبصره 14 در کجای بودجه واقع شده است؟ آیا این جزو سقف بودجه است یا خیر؟ لازم است کمیسیون تلفیق موضوع بودجه را شفاف سازی کند. دو سقفی بودن بودجه به چه معناست؟ درآمد نفت با خوش بینی نوشته شده است که قطعا تحقق پیدا نمی کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان اضافه کرد: 80 هزار میلیارد تومان اوراق کشور را با مشکل جدی روبه رو کرده و خلاف برنامه ششم توسعه است. تخصیص 10 میلیارد دلار با نرخ 4200 تومان منشاء فساد در کشور خواهد بود. لازم است که مجلس شورای اسلامی شرایط حقوق را مشخص کند. 15 درصد برای کسی که دو میلیون تومان دریافت می کند و همان میزان برای فردی که 20 میلیون تومان دریافت می کند ظلم است مانند سال قبل نباشد که مصوبه مجلس شورای اسلامی توسط دولت اجرایی نشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 88

به "حاجی بابایی: در بودجه 99 درآمد نفت با خوش بینی نوشته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی بابایی: در بودجه 99 درآمد نفت با خوش بینی نوشته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید