جزییات کمک مالی خیران سلامت گیلان در مقابله با کرونا

به گزارش لنجان بلاگ، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 3 میلیارد و 200 میلیون تومان از سوی خیرین سلامت به حساب این مجمع واریز شده است.

جزییات کمک مالی خیران سلامت گیلان در مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دکتر کیانوش کوچکی نژاد اظهارکرد: از این میزان کمک های اهدایی از سوی خیرین تا به امروز 2 میلیارد و 900 میلیون تومان برای اهدا تجهیزات و سایر موارد به مراکز درمانی گیلان هزینه شده است.

وی گفت: در این مدت 6 هزار دست لباس یکسره ویژه ایزوله در بیمارستان های استان، 20 دستگاه کپسول اکسیژن، یک دستگاه رادیولوژی پرتابل، 10 دستگاه الکتروکاردیوگرافی و یک دستگاه آمبولانس برقی ویژه حمل بیمار به مراکز درمانی اهدا شده است.

کوچکی نژاد گفت: اهداس 32 دستگاه کمک تنفسی، 12 هزار بطری آب آشامیدنی، 12 دستگاه پمپ سرم، 2 دستگاه کولر، 10 عدد ویلچر و چهار هزار بسته دستکش لاتکس، 12 هزار عدد شیر پاکتی، ارسال روزانه 200 پرس غذا با میوه به بیمارستان رازی رشت به مدت 2 هفته و توزیع 200 بسته معیشتی به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی از جمله دیگر اقدامات این مجمع است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان گفت: گان پزشکی، کلاه محافظ، الکل، مواد ضدعفونی و محافظ صورت به ارزش 3 میلیارد ریال نیز توزیع شده است.

وی ضمن قدردانی از خیرین سلامت از آنان خواست تا با کمک های خود کمکگر مجمع خیرین سلامت گیلان برای کمک به تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی استان باشند.

کوچکی نژاد اضافه کرد: خیرین سلامت می توانند از طریق شماره حساب مجمع خیرین 698701847 و شماره کارت بانک رفاه 5894637000062700 کمک های نقدی شان را اهدا کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 310

به "جزییات کمک مالی خیران سلامت گیلان در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات کمک مالی خیران سلامت گیلان در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید