ثبت پایین ترین میزان ابتلای روزانه به کرونا در روسیه؛ انجام 18 میلیون تست

به گزارش لنجان بلاگ، در روسیه طی یک روز گذشته تنها حدود هزار نفر به ویروس کرونا آلوده شدند تا کل موارد ابتلا به بیش از 613 هزار نفر برسد و موارد بهبود نیز با درمان بیش از 6 هزار بیمار دیگر، از 375 هزار نفر تجاوز نموده است.

ثبت پایین ترین میزان ابتلای روزانه به کرونا در روسیه؛ انجام 18 میلیون تست

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه امروز، پنج شنبه گزارش داد که تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور طی یک روز گذشته با افزایش یک هزار و 113 مورد جدید، به رقم 613 هزار و 994 رسید.

بر اساس اطلاعات می توان نتیجه گیری کرد که از نظر نسبی، رشد ابتلا به عفونت کرونا در روسیه به پایین ترین رکورد خود، یعنی 1.17 کاهش یافته است. تعداد موارد تشخیص داده شده جدید روزانه در این کشور برای نهمین روز متوالی است که از 8 هزار مورد تجاوز نکرده و یک هفته است که به طور مداوم در حال کاهش بوده است.

این ستاد همچنین اعلام نمود که تعداد بیماران مبتلا به کووید-19 که دیگر درمان شده اند در روز گذشته، 6 هزار و 342 نفر بود تا در مجموع موارد بهبود این بیماری به 375 هزار و 164 نفر افزایش یابد. میزان افراد درمان شده بیش از 61 درصد از کل موارد آلودگی به ویروس کرونا در روسیه است.

بطور خاص 926 بیمار در مسکو، 589 نفر در سن پترزبورگ، 246 نفر در منطقه سه وردلوفسک، 157 نفر در منطقه چلیابینسک و 145 بیمار هم در مناطق مورمانسک درمان شده و از بیمارستان ها مرخص شدند.

طبق این داده ها، علاوه بر این، با فوت 92 بیمار دیگر طی 24 ساعت گذشته، تعداد کل موارد مرگ و میر ناشی از عفونت ویروس کرونا به 8 هزار و 605 نفر افزایش یافته است.

در طول یک روز 19 بیمار در سن پترزبورگ، 12 نفر در مسکو، پنج نفر در منطقه نیژنی نوگوراد و در چند منطقه دیگر کمتر از چهار بیمار جان خود را از دست دادند.

در خبر دیگری نیز آمده است که سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه نیز امروز اعلام نمود که متخصصین این کشور تا به امروز بیش از 18 میلیون آزمایش برای تشخیص آلودگی افراد به ویروس کرونا انجام داده ا ند.

این سازمان همچنین یادآور شد که در حال حاضر 307 هزار و 958 نفر، بدون داشتن علائم بالینی بیماری، تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 454

به "ثبت پایین ترین میزان ابتلای روزانه به کرونا در روسیه؛ انجام 18 میلیون تست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت پایین ترین میزان ابتلای روزانه به کرونا در روسیه؛ انجام 18 میلیون تست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید