ایران خودرو اسامی 3000 منتخب دناپلاس توربو را بارگذاری کرد

به گزارش لنجان بلاگ، گروه صنعتی ایران خودرو که ثبت نام برای پیش فروش خودرو دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد 1400 را از روز پنجشنبه (15 آبان ماه) شروع نموده و امروز (یکشنبه) قرعه کشی آن را برای معین منتخبان انجام داد، اسامی 3000 برنده این خودرو را در سایت فروش خود در پروفایل مشتریان بارگذاری نموده است.

ایران خودرو اسامی 3000 منتخب دناپلاس توربو را بارگذاری کرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، ایران خودرو امروز (یکشنبه) مراسم قرعه کشی برای معین 3000 برنده خودرو دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک را از میان 690 هزار و 724 متقاضی این خودرو در حضور نهادهای نظارتی انجام شد.

ثبت نام پیش فروش این محصول ایران خودرو با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد سال آینده و به قیمت روز تحویل، از روز پنجشنبه هفته گذشته (15 آبان ماه) شروع و تا روز گذشته (16 آبان ماه) به اجرا گذاشت. در قرعه کشی پیش فروش دناپلاس اتوماتیک، همانطور که اشاره شد 3000 متقاضی نهایی برای انجام فرآیند ثبت نام معین شدند و نیمی از این تعداد نیز به عنوان ذخیره معین شده اند تا در صورت عدم واریز وجه علی الحساب توسط منتخبان ظرف پنج روز آینده، نفرات از فهرست جایگزین انتخاب شوند.

معینات برندگان این دوره از پیش فروش تنها محصول گروه صنعتی ایران خودرو پس از تایید فرآیند و نتایج قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر، اکنون در پروفایل کاربری مشتریان قرار داده شده و قابل مشاهده است.

مبلغ علی الحساب برای واریز وجه خودرو توسط مشتریان که به معنای ادامه فرآیند ثبت نام خواهد بود، 185 میلیون و 400 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 614

به "ایران خودرو اسامی 3000 منتخب دناپلاس توربو را بارگذاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران خودرو اسامی 3000 منتخب دناپلاس توربو را بارگذاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید