انصاری فرد: نباید عقب نشینی کنیم، آبروی فیفا در خطر است!

به گزارش لنجان بلاگ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید اگر فیفا نتواند جلوی تصمیم AFC - مبنی بر دریافت حق میزبانی از تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا - را بگیرد، آبرویش در خطر خواهد بود.

انصاری فرد: نباید عقب نشینی کنیم، آبروی فیفا در خطر است!

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره تصمیم AFC مبنی بر دریافت حق میزبانی از تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این تصمیم قطعی نیست این مساله در کمیته مسابقات این تصمیم گرفته شده است چون که بیشتر کارکنان AFC هندی هستند و هند در فوتبال حرفی برای گفتن ندارد و این بحث های روانی مهم است. کویت هم که همواره دست به دامن ایران در مسائل سیاسی بوده و این پیشنهاد را داده است. این تصمیم بعد از کمیته مسابقات به کمیته اجرایی می رود که ما باید پیشگیری کنیم که چنین اتفاقی نیفتد. در حال حاضر جلسه ای قرار بوده که برگزار گردد و موضع رسمی خود را اعلام کنیم تا جلوی چنین اتفاقی را بگیریم. این جلسه در وزرات ورزش برگزار می گردد و فکر می کنم به جای آقای سلطانی فر، آقای علی نژاد مسئولیت جلسه را بر عهده دارند.

انصاری فرد که در برنامه سلام، صبح به خیر صحبت می کرد درباره تبعات این تصمیم اعلام نمود: اگر این اتفاق بیفتد، ما در مسابقات شرکت نمی کنیم. دید ما باشگاهی و ملی است و تیم ما صندلی بزرگ و خوبی در آسیا دارد و یکی از پرطرفدارترین تیم های آسیاست. هنگامی که رئیس فیفا برای فینال آسیا به ایران آمد، تعجب نموده بود و با اینکه ما فینال را واگذار کردیم، طرفداران نهایت احترام را گذاشتند و این را نمی گردد نادیده گرفت. در حال حاضر AFC که شعارش جدایی از سیاست بود، دارد برعکس این شعار عمل می نماید. این ضربه بزرگی به آبروی فیفا و AFC است. طرفداران ما گناهشان چیست؟ کشور ما یکی از امن ترین کشورهای منطقه است. ما نه داخل جنگی هستیم و اتفاقی نیفتاده است. چرا در کشورهای دیگری مثل عربستان که در جنگ با یمن است، می تواند میزبان باشد و ما نمی توانیم؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: ما زیر بار چنین تصمیمی نمی رویم و این نشان دهنده سیاسی بودن این اتفاق است و ما هرچه بیشتر عقب نشینی کنیم، آنها جسارت بیشتری پیدا می نمایند. فیفا باید عاقلانه برخورد کند. این اتفاق برای فیفا و AFC یک راستی آزمایی خواهد بود که ثابت نمایند، بحث های سیاسی در فوتبال مطرح نیست و اگر فیفا نتواند از این آزمون سربلند بیرون بیاید، آبرویش در خطر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 83

به "انصاری فرد: نباید عقب نشینی کنیم، آبروی فیفا در خطر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: نباید عقب نشینی کنیم، آبروی فیفا در خطر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید