الحشد الشعبی 5 مخفیگاه داعش را منهدم کرد

به گزارش لنجان بلاگ، الحشد الشعبی دو روز پس از یورش تروریست های داعش، در عملیات گسترده ای پنج مخفیگاه آن ها را در شرق استان صلاح الدین پاکسازی کرد.

الحشد الشعبی 5 مخفیگاه داعش را منهدم کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در عملیات امروز (سه شنبه) الحشد الشعبی عراق به همراه نیرو های ارتش این کشور در منطقه جزیره العیث در شرق استان صلاح الدین، چهار مخفیگاه و یک تونل تروریست های داعش را کشف و منهدم کردند.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی الحشد الشعبی، در این عملیات با نام ثأر الشهداء (خونخواهی شهدا) نیرو های تیپ نهم الحشد الشعبی مناطق شرق استان صلا ح الدین را از حضور تروریست های داعش پاکسازی نموده و مخفیگاه های آنان را از بین بردند. در این مخفیگاه ها انواع مهمات و سلاح، مواد غذایی و تجهیزات یاری های اولیه یافت شد که بر روی آن ها آثاری از خون نیز مشاهده می شد. همچنین یک تونل به طول 10 متر نیز یافت شد.

این عملیات دو روز پس از یورش تروریست های داعش به نیرو های لشگر سوم الحشد الشعبی در منطقه جزیرة العیث در شرق استان صلاح الدین رخ می دهد، یورشی که 23 شهید و مجروح از نیرو های الحشد الشعبی بر جا گذاشت. یحیی رسول سخنگوی نظامی مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، گفته است که انتقام از تروریست های داعش حتمی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 830

به "الحشد الشعبی 5 مخفیگاه داعش را منهدم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحشد الشعبی 5 مخفیگاه داعش را منهدم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید