استراماچونی در آستانه حضور در قطر، ستاره استقلال هم رفتنی شد؟

به گزارش لنجان بلاگ، یک رسانه قطری نوشت که سرمربی پیشین استقلال، به زودی برای عقد قرارداد با باشگاه الغرافه به قطر می رود.

استراماچونی در آستانه حضور در قطر، ستاره استقلال هم رفتنی شد؟

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه الشرق قطر در شماره امروز (چهارشنبه) خود به آنالیز آخرین تغییرات باشگاه الغرافه در فصل تازه پرداخت که در آن آمده است: طرفداران باشگاه الغرافه که از عملکرد فصل گذشته این باشگاه راضی نبودند، تحولات این باشگاه را برای فصل تازه دنبال می نمایند. مسئولان باشگاه الغرافه کوشش می نمایند جهت متفاوتی را در پیش بگیرند تا این باشگاه با جذب بازیکنان باکیفیت و تغییرات لازم، به روزهای باشکوه گذشته خودش بازگردد و افتخارآفرین باشد.

بر همین اساس اعضای هیئت مدیره باشگاه الغرافه برای سپردن راهنمایی تیم به آندره آ استراماچونی، با این مربی ایتالیایی توافق کردند و استراماچونی راهنمایی زردپوشان را در فصل آینده بر عهده می گیرد. این مربی ایتالیایی خواهان تحول و دگرگونی کامل عملکرد تیم در فصل آینده است. استراماچونی که سابقه راهنمایی اینتر، اودینزه، پاناتینایکوس، اسپارتا پراگ و استقلال ایران را در کارنامه دارد، بر اساس آخرین گزارش ها برای امضای قرارداد به زودی وارد دوحه خواهد شد و کار خود را با الغرافه شروع می نماید.

مسئولان باشگاه الغرافه اکنون در پی یافتن بازیکنانی هستند که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم فوتبال این باشگاه را داشته باشند و نمایش متفاوتی با بازیکنان خارجی فصل گذشته ارائه نمایند. بر همین اساس تمامی بازیکنان خارجی فصل گذشته از الغرافه جدا خواهند شد و باشگاه بر اساس خواسته کادر فنی، در پی جذب بازیکنان تازه خواهد بود.

به گزارش دانشجو، در خبرها آمده بود که استراماچونی در صورتی که سرمربی ایتالیایی به قطر برود مهدی قایدی ستاره استقلال هم به قطر می رود و حالا باید دید که آیا آبی ها به باشو اجازه جدایی می دهند یا خیر؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1104

به "استراماچونی در آستانه حضور در قطر، ستاره استقلال هم رفتنی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی در آستانه حضور در قطر، ستاره استقلال هم رفتنی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید