از گلزنی مطهری تا دبل جدایی طلب ها، استقلال با 6 گل پیروز شد

به گزارش لنجان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه فرایند آماده سازی برای نیم فصل دوم امروز و از ساعت 13:15 دقیقه به مصاف تیم فوتبال امید همین باشگاه رفت که با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

از گلزنی مطهری تا دبل جدایی طلب ها، استقلال با 6 گل پیروز شد

شاگردان فرهاد مجیدی در این ملاقات توانستند با نتیجه 4 بر صفر شاگردان رضا حسن زاده را شکست دهند تا نخستین حضور فرهاد مجیدی در نقش سرمربی برای این تیم با پیروزی پر گل همراه باشد.

در این بازی ابتدا ارسلان مطهری خرید جدید آبیها گلزنی کرد که این نخستین گل او با پیراهن استقلال بود و نیمه نخست با همین نتیجه به خاتمه رسید.

فرهاد مجیدی در نیمه دوم تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کرد که یکی از بازیکنان جدید علی دشتی بود. همین بازیکن تنها 3 دقیقه بعد از حضورش در میدان و در دقیقه 48 دومین گل را برای آبی پوشان زد.

دشتی تنها 3 دقیقه بعد از گلزنی اش یکبار دیگر در موقعیت گل نهاده شد و توانست دومین گل خودش و سومین گل آبی پوشان را به ثمر برساند.

در دقیقه 70 بازی علی صنایی مهاجم تیم امید استقلال توانست در مصاف تک به تک با پورحمیدی دروازه بان آبی پوشان که از ابتدای نیمه دوم جای حسینی را گرفته بود اولین گل را به سود امیدها به ثمر برساند.

مرتضی تبریزی مهاجمی که شب گذشته تا آستانه جدایی از استقلال پیش رفت و مجیدی در آخرین لحظه بابت از دست دادن او پشیمان شد در دقیقه 75 برای تیمش گلزنی کرد که این چهارمین گل آبی پوشان بود.

شیخ دیاباته که از دقیقه 65 وارد بازی شد، در دقیقه 77 برای پنجمین بار در این بازی پیروز به باز کردن دروازه امیدها شد.

در دقیقه 90 بازی مرتضی تبریزی یک بار دیگر گلزنی کرد تا آبی پوشان در اولین ملاقات تدارکاتی شان با نتیجه 6 بر یک پیروز شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 67

به "از گلزنی مطهری تا دبل جدایی طلب ها، استقلال با 6 گل پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از گلزنی مطهری تا دبل جدایی طلب ها، استقلال با 6 گل پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید