آرزوی زیبا را در روزهای گرم تابستان جلوی دوربین دارم، کرونا سه ماه فیلمبرداری ما را معلق کرد

به گزارش لنجان بلاگ، کارگردان آرزوی زیبا گفت: بعد از اینکه از اوایل اسفند این پروژه را در لوکیشن های اطراف کاشان متوقف کرده بودم، قرار است هفته آینده برای ادامه ضبط پیش تولید آن را شروع کنم.

آرزوی زیبا را در روزهای گرم تابستان جلوی دوربین دارم، کرونا سه ماه فیلمبرداری ما را معلق کرد

به گزارش خبرنگار گروه سینمایی فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، آرزوی زیبا فیلم دیگری از علی قوی تن است که اسیر دست کرونا و تعطیلی پروژه های سینمایی قبل از نوروز شد.

این پروژه در راستا سینمای همیشگی این کارگردان که حول فضاهای هنری و داستانی در لوکیشن های پرت غیرشهری می چرخد، بهمن ماه سال گذشته در روستاهای اطراف کاشان کلید خورد اما پس از حدود یک و ماه نیم فیلمبرداری متوقف شد.

به همین دلیل قوی تن، کارگردان آرزوی زیبا درباره ادامه این پروژه سینمایی به خبرگزاری خبرنگاران گفت: من اوایل اسفندماه و به اختیار خودمان تا بهبودی شرایط کرونا، ضبط را معلق کردیم و گذاشتیم تا کمی شرایط آرام شود بلکه بتوانیم با خیال راحت ادامه آن را جلوی دوربین ببریم.

وی افزود: احتمالا در روزهای پیش رو مجددا وارد ضبط فیلم می شوم. بر این اساس هم قرار است هفته آینده دوباره به کاشان بروم و مقدمات ضبط مجدد را فراهم کنم.

وی با بیان اینکه آرزوی زیبا تا اواسط فیلمبرداری پیش رفته است، گفت: با توجه به منطقه و همچنین تابستان، روزهای گرمی را هم در حین فیلمبرداری باقی کار پیش رو داریم. تکلیف ضبط مجدد تا هفته آینده تعیین خواهد شد.

گفتنی است؛ آرزوی زیبا در لوکیشن های بیابانی و روستایی اطراف شهر کاشان به تولید می رسد. این فیلم برای گروه کودک و نوجوان و در فضای داستانی-هنری ساخته خواهد شد و در عین حال بازیگران آن نیز گروهی از بچه های انتخابی و نابازیگر استان اصفهان هستند.

این فیلم حدود 4 ماه زمان را برای فیلمبرداری ترتیب داده که تا به امروز 35 درصد از آن به ضبط رسیده است.

انتهای پیام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 411

به "آرزوی زیبا را در روزهای گرم تابستان جلوی دوربین دارم، کرونا سه ماه فیلمبرداری ما را معلق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی زیبا را در روزهای گرم تابستان جلوی دوربین دارم، کرونا سه ماه فیلمبرداری ما را معلق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید