تور ارزان دبی: نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی ، ATM Dubai

به گزارش لنجان بلاگ، نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی (ATM) از 19 تا 21 اردیبهشت 1401 در این شهر برگزار می گردد. ATM (Arabian Travel Market) یک نمایشگاه تجاری برای صنعت گردشگری خاورمیانه و حتی خارج از آن است. در آخرین دوره برگزاری این نمایشگاه، هزاران فعال حوزه گردشگری، دولتی ها، مدیران و علاقمندان به این صنعت حضور یافتند. پیش بینی می گردد که دوره 2022 نمایشگاه توریسم دبی، نسخه ای بهتر و با سخنرانی های و گفتگوهای چهره های برتر صنعت گردشگری همراه باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه توریسم دبی با مجله گردشگری خبرنگاران همراه شوید.

تور ارزان دبی: نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی ، ATM Dubai

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

درباره نمایشگاه بین المللی گردشگری و توریسم دبی

نمایشگاه گردشگری ای تی ام دبی اولین بار در سال 1994 درهای خود را به روی فعالان و علاقمندان این صنعت باز کرد. اولین دوره این نمایشگاه در مرکز تجارت دنیای دبی (Dubai World Trade Centre) با حضور 300 غرفه دار، 52 ملیت مختلف و 7 هزار بازدیدنماینده برگزار گردید. 29 سال از آغاز به کار این نمایشگاه می گذرد و ATM در حال حاضر 2.5 میلیارد دلار به قراردادهای این صنعت یاری نموده است. این نمایشگاه هر ساله هزاران غرفه دار و بازدیدنماینده صنعت توریسم را از سراسر دنیا جذب می نماید.

مزایای بازدید از نمایشگاه توریسم دبی

  • نمایشگاه گردشگری دبی شما را به تجارت دنیای این صنعت متصل می نماید.
  • با شرکت در این نمایشگاه هم چشم اندازی درباره شرایط صنعت گردشگری و توریسم در 5 سال آینده خواهید داشت و هم با آخرین نوآوری های آن آشنا می شوید.
  • فرصت های بیزنسی متعددی در طول این نمایشگاه 4 روزه برایتان ایجاد خواهند شد.
  • کنفرانس های نمایشگاه توریسم دبی با سخنرانی های کارفرآینان و مدیران برتر این صنعت در بخش های مختلف مانند مقاصد گردشگری، فناوری سفر، ایرلاین ها، کروز، اجاره اتومبیل، هتل ها و … برگزار می گردد.
  • تمرکز اصلی نمایشگاه توریسم دبی 2022 روی آینده گردشگری و سفرهای بین المللی، ترسیم ترندهای نو، فرصت های رشد و برگزاری دوره های اثرگذار است.

بخش های مختلف نمایشگاه توریسم دبی

نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی 2022 شامل بخش های زیر می گردد:

سمینارها و ورکشاپ ها: از سخنرانی برترین افراد صنعت و اطلاع از نوترین شرایط گردشگری و توریسم دنیا در این بخش مطلع شوید.

سالن های باشگاه خریداران | Buyers Club Lounges: باشگاه خریداران مخصوص تصمیم گیرندگان ارشد صنعت گردشگری با مسئولیت خرید مستقیم است. مباحثی مانند تسهیل شبکه سازی، امنیت و معیارهای بهداشتی، ایجاد فرصت های ارتباطی، مباحث بیزنسی و در نهایت بستن قرار گرفته است در این بخش انجام می گردد.

تکنولوژی سفر | ATM Travel Tech: آخرین دستاوردها و نوآوری های سفر و راهکارهای نسل بعدی در این قسمت نمایشگاه ارائه خواهد شد. این بخش پذیرای افراد سرشناسی برای سخنرانی و تبادل نظر خواهد بود.

شبکه سازی سریع: این رویداد طراحی شده تا شرکت نمایندگان بتوانند همکاری های نو در کسب و کار خود ایجاد نمایند. این یک فرصت برای غرفه داران است تا با کسانی دیدار نمایند که مناسب بیزنس آنها هستند.

گردشگری مسئولیت پذیر: ساختن پایدار و مسئولانه آینده صنعت توریسم و گردشگری یکی از اهداف این بخش است. هدف این نمایشگاه اتحاد صنعت توریسم دنیای، شرکت ها، سازمان ها و افراد حرفه ای برای مشارکت در پایداری زیست محیطی و به کارگیری روش های مسئولانه است.

ARIVAL Dubai @ ATM: در این بخش جلسات مختلفی مانند دیجیتال، تکنولوژی، عرضه و … برای تورهای مسافرتی و فعالان آن برگزار می گردد.

انجمن دنیای سفرهای تجاری: در این دوره از نمایشگاه توریسم دبی قرار است، در یک گفت وگوی زنده با حضور انجمن دنیای سفرهای تجاری چندین جلسه برگزار گردد. این تبادل نظرها بیشتر درباره شرایط گردشگری دنیا پس از کرونا خواهد بود.

چه کسانی در نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی شرکت می نمایند؟

بخش تکنولوژی سفر (ATM Travel Tech) تنها راه برقراری ارتباط میان سفر و فناوری های گردشگری است. در این بخش تصمیم گیرندگان و اثرگذاران، سیاستگذاران عرضه نمایندگان و سرمایه گذارها حضور دارند. بعلاوه برگزاری کنفرانس ها و رقابت میان استارتاپ ها بخشی از برنامه این بخش از نمایشگاه خواهد بود.

سازمان ها و شرکت های حاضر در نمایشگاه عبارتند از:

- هتل ها و اقامتگاه ها

- ایرلاین ها

- مجریان تور و آژانس های گردشگری (OTAs)

- حضور بخش های ریلی، کشتی کروز، اجاره اتومبیل، تور و…

- کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری

- استارتاپ ها و شرکت های خصوصی

- آموزشگاه ها، انجمن ها، دولت و رسانه

به طور کلی برترین های صنعت گردشگری از سرتاسر دنیا برای نمایش برند، محصولات و کسب و کار خود به همراه فعالان بخش سفر از خاورمیانه، آفریقا، آسیا، استرالیا، اروپا و آمریکا در این دوره شرکت می نمایند.

نکات مهم برای شرکت در نمایشگاه گردشگری دبی 2022

- آنلاین ثبت نام کنید. برای ثبت نام آنلاین هزینه ای از شما دریافت نمی گردد.

- با برنامه ریزی به نمایشگاه بروید؛ می توانید از جایگاه غرفه ها و بعلاوه سمینارها در وب سایت نمایشگاه گردشگری دبی مطلع شوید.

- رزرو هتل دبی را انجام دهید، حتی در مواردی تخفیف های ویژه ای در اختیارتان قرار می گیرد.

- قرار دیدار های خود را با استفاده از برنامه ریز جلسات که در اختیار تمام غرفه داران، رسانه ها و … قرار گرفته است، تنظیم کنید.

- وب سایت نمایشگاه توریسم دبی را برای دریافت آخرین به روزرسانی سمینارها آنالیز کنید.

- سعی کنید درباره نمایشگاه های سال قبل اطلاعاتی به دست آورید تا با چشم اندازی وسیع تر، در این دوره از نمایشگاه حضور یابید.

راه های دسترسی به نمایشگاه توریسم دبی

مرکز تجارت دنیای دبی در خیابان شیخ زائد قرار گرفته و راه های مختلفی برای دسترسی به آن وجود دارد.

مترو: استفاده از مترو برترین گزینه برای دسترسی به مرکز تجارت دنیای دبی است. از ایستگاه مترو دبی | Dubai Metro Station در جاده شیخ زائد، بین مرکز تجارت دنیای و منطقه السطوه | Al Satwa می توانید خودتان را به محل برگزاری نمایشگاه برسانید.

این ایستگاه در خط قرمز مترو است و قطارهایی به طور مستقیم از فرودگاه بین المللی دبی به مقاصدی مانند مرکز شهر دبی (دبی مال و برج خلیفه)، دبی مارینا و بعلاوه برج های دریاچه جمیرا دارد. خط سبز مترو دسترسی به ایستگاه های برجمان | BurJuman و الاتحاد | Union را امکانپذیر می نماید.

تاکسی: با بیش از 5300 تاکسی در دبی پیدا کردن آن هرگز کار سختی نیست. حتی خانم ها می توانند از تاکسی های بانوان استفاده نمایند. برای گرفتن تاکسی فقط کافی است از قبل با شماره 97142080808+ تماس بگیرید. اگر از قبل رزرو کنید، قیمت تاکسی ها از 5 یا 12 درهم آغاز می گردد. در حال حاضر پرداخت کرایه تاکسی های دبی به وسیله کارت اعتباری نیز امکانپذیر است.

تاکسی های اینترنتی: در حال حاضر دو شرکت اوبر و کریم در دبی درست مانند اسنپ خدمات اینترنتی رزرو تاکسی را ارائه می دهند. می توانید اپلیکیشن این شرکت ها را هم برای گوشی های Ios و هم اندروید دانلود کنید.

اتومبیل شخصی: دسترسی به مرکز تجارت دنیای دبی با اتومبیل شخصی به وسیله بزرگراه شیخ زائد امکانپذیر است. در حال حاضر 6 پارکینگ با پرداخت هزینه و 2 پارکینگ رایگان در اختیار بازدیدنمایندگان قرار گرفته است. پارکینگ ها برای بیش از 7 هزار اتومبیل فضای کافی ارائه می دهند.

زمان برگزاری نمایشگاه گردشگری دبی

از 9 تا 12 می 2022 (19 تا 22 اردیبهشت 1401)

مکان برگزاری نمایشگاه توریسم دبی

آدرس: دبی، خیابان شیخ زائد، مرکز تجارت دنیای دبی

محل برگزاری نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی روی نقشه گوگل مپ

پیش بینی صنعت توریسم در 5 سال آینده!

یک بلیط هواپیما دبی خریداری کنید و در هاب ایده های سفر خاورمیانه حاضر شوید. اگر در پی برقراری ارتباطات کاری و نگاه دقیق تر و عمیق تر به این صنعت هستید، در نمایشگاه بین المللی توریسم دبی شرکت کنید. نگاهی به شرایط صنعت توریسم در 5 سال آینده داشته باشید و کسب و کار خود را با نوترین نوآوری ها ارتقا دهید. در این میان، خبرنگاران هم با حضور در نمایشگاه گردشگری و توریسم دبی سعی نموده همگام با پیشرفت این صنعت دنیای گام بردارد.

اگر در سال های گذشته، تجربه حضور در این نمایشگاه را داشته اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مونا اشرف زاده

منبع: فلای تودی
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1432

به "تور ارزان دبی: نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی ، ATM Dubai" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی ، ATM Dubai"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید