ببینید؛ از بازی تازه کارگردان گوست وایر با عنوان Kemuri رونمایی شد

به گزارش لنجان بلاگ، استودیوی تازه تاسیس UNSEEN به تازگی با انتشار تریلری از اولین بازی خود با عنوان KEMURI رونمایی نموده است.

ببینید؛ از بازی تازه کارگردان گوست وایر با عنوان Kemuri رونمایی شد

این بازی به وسیله ایکومی ناکامورا (Ikumi Nakamura) ساخته می گردد که در گذشته کارگردان خلاقیت بازی گوست وایر: توکیو بوده و به عنوان طراح روی سری The Evil Within نیز کار نموده است. بازی KEMURI شما را به قلمرویی فرا می خواند که در آن موجوداتی اسرارآمیز با نام یوکای (YOKAI)در میان جمعیت پنهان شده اند. شماد یک شکارچی یوکای هستید و باید به کشف اسرار شهر و ایجاد تعادل در دنیا بپردازید. پس از اینکه یوکای ها را شکار کنید، می توانید قدرت های آن ها را جمع آوری کنید و با چالش های بزرگتری روبرو شوید. البته شما در این راه می توانید از دوستان خود به صورت کوآپ یاری بگیرید.

دنیای بازی ترکیبی از فولکلور سنتی ژاپن، فرهنگ مدرن و زیبایی شناسی انیمه است که در آن شگفتی های ماوراء طبیعی فراتر از دید مردم عادی وجود دارد. این دنیا شکارچیان یوکای را به چالش می کشد تا با موضوعات اجتماعی و معضلات اخلاقی روبرو شوند. برای تغییر ظاهر خود و دسترسی به توانایی های ماوراء طبیعی باید یوکای ها را جمع آوری کنید که بعضی از آن ها شرور و بعضی محبت آمیز رفتار می نمایند.

تریلر منتشر شده از بازی تنها 50 ثانیه طول کشیده و تنها بازیکنان را با فضا و مفهوم بازی آشنا خواهد نمود. با توجه به تریلر می توان گفت که بازی در شهری شبیه به یک نسخه آینده نگر انه از ژاپن می گذرد و دارای تعدادی شخصیت های مجذوب کننده است که در خیابان ها پرسه می زنند. در اخر تریلر به نظر می رسد که ای شخصیت ها به آسمانی پر از موجوداتی عجیب و غریق و خداگونه خیره می شوند. سبک هنری بازی نیز ظاهرا چشم نواز است.

در حال حاضر اطلاعاتی از تاریخ انتشار و پلتفرم های مقصد بازی Kemuri منتشر نشده است. در واقع ناکامورا هنوز با ناشر یا پلتفرمی برای بازی قرارداد امضا ننموده است، بنابراین فعلا چیزی معین نیست و شاید بازی اصلا به مرحله انتشار نیز نرسد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آذر 1402 بروزرسانی: 20 آذر 1402 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1666

به "ببینید؛ از بازی تازه کارگردان گوست وایر با عنوان Kemuri رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از بازی تازه کارگردان گوست وایر با عنوان Kemuri رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید