آپدیت بازی Vampire Survivors یک بخش داستانی کامل را اضافه می نماید

به گزارش لنجان بلاگ، بازی ومپایر سروایورز (Vampire Survivors) یکی از عناوین بسیار دوست داشتنی در سبک دو بعدی است. این بازی همواره داستان های زمینه ای خوبی داشت اما همواره در بخش داستان کلی و یک روند خوب مشکل داشت. حال قرار است در به روزرسانی بعدی این بازی، این مشکل رفع گردد و کاربران با یک داستان بسیار خوب در این بازی روبه رو شوند.

آپدیت بازی Vampire Survivors یک بخش داستانی کامل را اضافه می نماید

در به روزرسانی 1.8 بازی ومپایر سروایورز ما شاهد اضافه شدن بخش ماجراجویی (Adventures) هستیم. بخشی که به بازی قصه ای می دهد و باعث می گردد کاربران روند کلی ومپایر سروایورز را درک نمایند. این بخش دارای جزئیات بسیار زیادی است و به بازی یک روند تعیین می دهد. چیزی که ومپایر سروایورز به شدت به آن احتیاج داشت.

بخش ماجراجویی یک قسمت توسعه یافته و در عین حال آشنا است. به این شکل که ماجراهای موجود در این بخش از بخش اصلی خود بازی گرفته شده و به نوعی تکه هایی از بازی به صورت داستانی به شما ارائه خواهد شد. اگر هوادار این بازی باشید، این موضوع یک نکته بسیار مثبت است ولی در کل اگر شاهد یک بخش کاملاً مجزا با روند مخصوص خود بودیم، شاید بهتر می شد.

این بخش داستانی با عناوین داستانی دیگر شباهت زیادی دارد. به این شکل که شما با مأموریت های جانبی مختلف، جهان های متفاوت و کرکترهای جالبی روبرو خواهید شد. این بخش باعث می گردد تا هواداران سبک آفلاین و داستانی نیز به سمت این بازی جذب شده و ومپایر سروایورز را امتحان نمایند.

تریلری که از این بخش منتشر شد، اطلاعات چندانی از آن منتشر نکرد. با این حال اینطور که به نظر می رسد در ابتدا بخش ماجراجویی محتوای چندانی نداشته باشد و در آینده توسعه پیدا می نماید. نکته اصلی اینجاست که بازی ومپایر سروایورز یک بازی بسیار خاص است. این عنوان در ابتدا به شکل یک کپی مقرون به صرفه از مجموعه کسلوانیا (Castlevania) بود و توانست این ویژگی را به عنوان شاخصه اصلی خود حفظ کند.

نکته اصلی اینجاست که بازی ومپایر سروایورز جهانی خاصی دارد و با اضافه شدن این بخش به یک بازی گسترده و جالب تبدیل خواهد شد. این به روزرسانی و بخش ماجراجویی به طور کاملاً رایگان عرضه خواهد شد و کاربران به راحتی به آن دسترسی خواهند داشت. هنوز تاریخ عرضه رسمی به روزرسانی 1.8 اعلام نشده ولی به زودی برای تمامی پلتفرم ها در دسترس خواهد بود.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 آبان 1402 بروزرسانی: 16 آبان 1402 گردآورنده: lenjanblog.ir شناسه مطلب: 1662

به "آپدیت بازی Vampire Survivors یک بخش داستانی کامل را اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت بازی Vampire Survivors یک بخش داستانی کامل را اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید